به گزارش آریاورزش، سرمربی تیم والیبال سایپا پس از شکست برابر شهرداری ارومیه گفت:‌ همین که بازیکنانم در چنین لیگ پویایی می جنگند و جزو ۶ تیم می شوند باید به آن ها دست مریزاد گفت.

ناصر شهنازی پس از شکست مقابل شهرداری ارومیه و بازماندن سایپا از صعود به نیمه نهایی اظهار کرد: فکر می کنم با توجه به هزینه هایی که سایپا کرده نتایج خوبی گرفته، این که در دوره مقدماتی جز ۶ تیم اول لیگ بودیم خوب است و ان شاءالله بتوانیم تغییرات مثبتی داشته باشیم.

[caption id="attachment_64064" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار سایپا و آلومینیوم المهدی هفته بیستم لیگ برتر ناصر شهنازی سرمربی تیم سایپا[/caption]

وی افزود: در این مسابقه چند تغییر داشتیم. مجتبی قلی‌زاده قدری آسیب دیده بود و از درد زانو نمی‌توانست بازی کند. شرایط بازیکن برای ما مهم است. نمی‌خواهیم روی یک بازیکن فشار زیادی بیاوریم تا خدای نکرده اتفاق بدی برایش بیفتد. سایر بازیکنان هم به شرایط ایده‌آل نرسیده‌اند. من از کسی در تیم خود ناراضی نیستم. وقتی تیمم در یک لیگ به این سختی رتبه ششم را کسب می کند باید به آن ها دست مریزاد گفت.

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره ادامه همکاری با این تیم گفت: من از شرایط کار راضی هستم و فکر می کنم مسئولان باشگاه هم راضی باشند شاید اگر جای دیگری جز ایران بود می توانستیم با قطعیت از همکاری بلند صحبت کنیم اما در ایران معمولا برنامه ریزی بلند مدت انجام نمی شود و نمی توان با قطعیت در این رابطه صحبت کرد. خوشبختانه تا امروز حمایت مدیران باشگاه سایپا از من مطلوب بوده است. باشگاه سایپا یک برند است و ما تلاش کردیم بهترین نتیجه را بگیریم.

[caption id="attachment_64019" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار سایپا  تصاویر دیدار سایپا[/caption]

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از ایسنا[/box]