چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، فریبا سلیمانی ، درباره بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن که قرار است روز پنجشنبه برگزار شود، اظهار داشت: ما به بازی این تیم مقابل دانشگاه آزاد نگاه نمی‌کنیم چرا که این بازی یکی از بهترین فرصت‌های ذوب‌آهن است و آنها چیزی برای از دست دادن ندارند. همان طور که این بازی برای ما مهم است برای ذوب‌آهن هم به همین صورت است.

وی افزود: اگر خودمان بازی را سخت نکنیم و بازیکنان به آنچه گفته‌ایم عمل کنند می‌توانیم به پیروزی برسیم و دو هفته قبل از پایان لیگ قهرمان شویم. همه بازیکنان ما انگیزه لازم را دارند و تمام زحمات امسال ما با این بازی مشخص می‌شود.

[caption id="attachment_63751" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار بانوان گاز تهران  تیم والیبال بانوان گاز تهران[/caption]

مربی تیم والیبال بانوان گاز تهران با اشاره به اینکه ذوب‌آهن با تمام داشته‌هایش در این دیدار حاضر می‌شود، خاطرنشان کرد: این بازی برای حریف مهم است، ما هم برای قهرمانی می‌جنگیم. ذوب‌آهن امسال مثل همیشه خوب کار نکرده، اما ما به این موضوع کاری نداریم و به این نگاه می‌کنیم که برای بازی با ما چه دارد. همه بازیکنان حریف را به خوبی می‌شناسیم، اما تیمی برنده میدان خواهد بود که کمتر خطای فردی داشته باشد.

سلیمانی در این مصاحبه با گلایه از عدم حضور خبرنگاران در سالن‌های مسابقات بانوان، تصریح کرد: فقط تعداد انگشت شماری از بانوان مسابقات را پوشش می‌دهند، وقتی انعکاس خبری نباشد اسپانسر هم جذب نمی‌شود. این یک واقعیت است و هر سال هم از این موضوع گله داریم.

[caption id="attachment_63732" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار بانوان گاز تهران و برق جدید شیراز فریبا سلیمانی مربی تیم گاز تهران[/caption]

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از فارس[/box]