به گزارش آریاورزش خیلی ها اعتقاد دارند که در ایران پول در خورد و خوراک است یعنی  هر کسی بیزینس خورد و خوراک راه بیاندازد سود خواهد کرد ٬ اما بسیاری از ورزشکاران مطرح کاری را انتخاب کرده اند که بی ربط با ورزش نیست و اکثر آنها روی به بیزینس پوشاک ورزشی آورده اند که نفر اول این صنف هم در میان ورزشکاران علی دایی است.مهدی مهدوی کیا و کریم باقری هم راه دایی را انتخاب کردند البته نمی توان گفت که این تنها شغل ستاره های فوتبال باشد و هر کدام از آنها بیزینس های دیگری هم دارند. بعد از پوشاک ورزشی خیلی از فوتبالی ها در کار ساختمان سازی سرمایه گذاری کرده اند ، بازیکنانی مانند فرهاد مجیدی، علی کریمی،رضا عنایتی، خداداد عزیزی و...

کاپیتان تیم ملی بسکتبال هم از جمله کسانی است که چند بیزینس راه انداخته است صمد نیکخواه بهرامی هم وارد کار پوشاک ورزشی شده و هم اینکه در ساختمان سازی هم دستی بر آتش دارد. او ابتدا باشگاه بدنسازی به راه انداخت اما پس از مدتی آن را واگذار کرد و پس از آن نمایندگی پوشاک ورزشی k1xir  را افتتاح کرد البته او همراه با جواد داوری دیگر ملی پوش بسکتبال در کار ساختمان سازی هم وارد شده و با همدیگر شراکت دارند، داوری مهندس عمران است و در کار ساخت و ساز تبحر دارد.

 اما در این میان والیبالیست ها هم که به آینده خود و دوران بازنشستگی می اندیشدند تصمیم گرفتند وارد بازار کار شوند و در کنار والیبال بازی کردن شغل دیگری را هم برای خود انتخاب کنند.

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان تاکنون حرفی از شغل خود نزده است و تقریبا همه فکر می کنند که او تنها والیبال بازی می کند اما جامعه والیبال از شراکت معروف با مجتبی داورزنی پسر رئیس فدراسیون خبر دارند و اینطور که شنیده می شوند این دو با هم شریک شدند و رستوران مغرب را در خیابان نیاوران راه انداخته اند.

[caption id="attachment_66944" align="aligncenter" width="643"]سعید معروف-افتتاحیه رستوران مغرب  سعید معروف-افتتاحیه رستوران مغرب[/caption]

رستوران دار بعدی کسی نیست به جز محمد موسوی مدافع بلندقامت تیم ملی ، این بازیکن هم تصمیم گرفته راه کاپیتان را در پیش بگیرد و با احسان بابایی دوست خود رستوران ایتالیایی چیچو را به راه انداخته است. موسوی چندی پیش اعلام کرد که وارد کار خورد و خوراک شده است و حالا چند شب پیش با دوستان صمیمی خود غذاهای ایتالیایی را تست کرد و افتتاحیه کوچکی را به راه انداخت اما افتتاحیه اصلی رستوران موسوی در هفته های آینده خواهد بود که با حضور چهره های سرشناس برگزار می شود. خیلی ها چنین می پنداشتند که رستوران موسوی در کرج خواهد بود اما او پاسداران را انتخاب کرد و کارش را از این نقطه تهران استارت زد، شاید در آینده یک شعبه هم در کرج زد.

شهرام محمودی اما با برادر خود بهنام شراکت می کند او تصمیم گرفته سرمایه های خود را در اختیار برادرش قرار دهد و با همدیگر وارد کار ساخت و ساز شده اند.

[caption id="attachment_66942" align="aligncenter" width="719"]محمد موسوی - افتتاحیه رستوران چیچو محمد موسوی - افتتاحیه رستوران چیچو[/caption] [box type="shadow" align="" class="" width=""]خبرگزاری کاپ[/box]