به گزارش آریاورزش، از چهارچوب رقابتهای لیگ برتر والیبال ۹۴ و در دور برگشت مرحله نخست پلی آف، عصر امروز دو تیم آرمان اردکان و بانک سرمایه از ساعت ۱۷ دقیقه در سالن خاتمی اردکان به مصاف هم رفته اند و نتیجه ۳ - ۰ به سود بانک سرمایه به شرح زیر می باشد:

[event_results 66213] [gallery columns="2" link="file" size="medium" ids="64679,48266"] نتیجه بازی دور رفت مرحله اول پلی آف [event_results 65575] تصاویر مسابقه بانک سرمایه و آرمان اردکان-پلی آف گزارش بازی  [tabs type="horizontal"] [tabs_head] [tab_title] ست نخست [/tab_title] [tab_title] ست دوم [/tab_title] [tab_title] ست سوم [/tab_title] [/tabs_head] [tab]

تیم آرمان اردکان با حمایت تماشاگران پرشورش در همان ابتدای ست از بانک سرمایه پیش افتاد. عملکرد مطلوب آرش تقوی در حمله وسرویس سبب شد تا اختلافی  سه امتیازی ایجاد شود(۵-۲). بازی هماهنگ بازیکنان اردکان هم همچنان ادامه داشت و این بازی هماهنگ، باعث شد بازیکنان سرمایه اشتباهات متعددی را مرتکب شوند تا جایی که درخشش ادامه دار تقوی سبب شد تا اختلاف به ۶ امتیاز افزایش یابد (۱۰-۴).

پس از این اختلاف بانک سرمایه کم کم به بازی برگشت؛ ابتدا خطای بازیکنان اردکان سبب شد تا اختلاف به ۵ کاهش یابد اما بازیکنان اردکان این هدیه را باز پس فرستادند به گونه ای که اختلاف باز هم به ۶ امتیاز افزایش یافت(۱۲-۶). محمد موسوی که پس از گرفتن یک کارت زرد به خود آمده بود توانست با عملکرد خوبش اختلاف امتیاز را به ۲ کاهش دهد (۱۳-۱۱).

تصاویر مسابقه بانک سرمایه و آرمان اردکان-پلی آف

دفاع بهمن جهاندیده باز هم اختلاف امتیازی را به سه امتیاز افزایش داد (۱۶-۱۳) اماپس از وقت استراحت فنی موتور شهرام محمودی روشن شد؛ این بازیکن پس از ناتوانی بازیکنان اردکان در امتیاز گیری تمامی توپ های ارسالی برای خود را به زیبایی هرچه تمام تر به امتیاز تبدیل کرد . حاصل عملکرد درخشان شهرام محمودی تساوی دو تیم در امتیاز ۱۹ بود (۱۹-۱۹). پس از تساوی دو تیم تجربه بالای بازیکنان و کارد فنی سرمایه سبب شد تا این تیم برای نخستین بار در این ست از حریف خود پیش بیفتد . ابتدا اشتباه بازیکنان  اردکان سبب شد تیم سرمایه به امتیاز۲۱ برسد .سپس دفاع ژیگادو  اختلاف را به دو افزایش داد (۲۲-۲۰) و در پایان دفاع یار تعویضی تیم سرمایه یعنی حسن پور اختلاف را به سه افزایش داد. این بازی درنهایت با نتیجه ۲۵-۲۲ در ست اول به سود بانک سرمایه به پایان رسید.

[caption id="attachment_66358" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه بانک سرمایه و آرمان اردکان-پلی آف تصاویر مسابقه بانک سرمایه و آرمان اردکان-پلی آف[/caption] [/tab] [tab]

به مانند ست نخست تیم اردکان بازهم پیش افتاد. اختلاف دو امتیازی ایجاد شده که با اشتباهات بازیکنان سرمایه ایجاد شده بود و بازی را (۳-۱) به سود اردکان کرده بود با اشتباهات بازیکنان اردکان جبران شد تا اینکه دو تیم درامتیاز ۵ به تساوی رسیدند. پس از  این دو تیم امتیاز به امتیاز پیش رفتند تا اینکه با آبشار بابک امیری دو تیم به وقت استراحت فنی نخست رسیدند(۸-۷).

پس از این وقت استراحت باز هم هیجان به بازی برگشت!!!! ابتدا امتیاز سرویس مستقیم علیرضا بهبودی سبب شد اختلاف به دو افزایش یابد(۹-۷) این اختلاف امتیاز تا چند پوئن بعد هم حفظ شد اما اشتباه معین رحیمی سبب شد تا دو تیم برابر شوند (۱۱-۱۱). در ادامه ست دو تیم امتیاز به امتیاز پیش میرفتند تا اینکه باز هم شهرام محمودی بانک سرمایه را پیش انداخت (۱۶-۱۴). بالا و پائین این بازی تمامی نداشت !!!!!بازهم دو تیم برابر شدند.

تصاویر مسابقه بانک سرمایه و آرمان اردکان-پلی آف

این بار اشتباه شهرام محمودی سبب برابری دو تیم در امتیاز ۱۶شد (۱۶-۱۶) مجددا اختلاف دو امتیازی اما اینبار به سود اردکان بوجود آمد؛ امتیاز مستقیم سرویس از علیرضا بهبودی باعث ایجاد این اختلاف شد (۱۸-۱۶). بازیکنان آرمان اردکان قدر اختلاف ایجاد شده را ندانسته و آن را از دست دادند(۱۸-۱۸).

نوبت به بانک سرمایه رسید تا از حریف خود پیش بیفتد ابتدا محمد موسوی امتیاز ۲۱ را کسب کرد سپس خود او روی دریافت بد اردکانی ها موفق شد امتیاز ۲۲ را کسب کند. درخشش موسوی پایانی نداشت!!!!این بازیکن امتیاز ۲۳ را هم به نام خود ثبت کرد؛ پس از این دفاع قاسم کارخانه در برابر علیرضا جلالی سبب شد اختلاف به ۴ افزایش یابد (۲۴-۲۰). درنهایت تیم بانک سرمایه موفق شد ست دوم را با نتیجه (۲۵-۲۱)به سود خود به پایان برساند.

تصاویر مسابقه بانک سرمایه و آرمان اردکان-پلی آف [/tab] [tab]

پیش افتادن تیم آرمان اردکان در ابتدای ست و از دست دادن آن در ادامه ست به امری عادی تبدیل شده بود. اینبار نقش اول برتری ارکانی ها در ابتدای ست را والچف بازی کرد؛ این بازیکن بلغاری که این ست به میدان آمده بود هم در دریافت عالی بود هم در حمله. عملکرد مطلوب این بازیکن سبب شد تا آرمان با اختلاف ۳ امتیاز از حریف خود پیش بیفتد(۷-۴). مانند دو ست قبل باز هم اردکان برتری خود را از دست داد اما اینبار زود تر از همیشه!!!!!!!!

اشتباهات پیاپی بازیکنان تیم آرمان اردکان و دفاع موفق قاسم کارخانه سبب شد تا دو تیم در امتیاز ۷برابر شوند(۷-۷) امتیاز سرویس مستقیم علیرضا مباشری هم باعث شد تا بانک سرمایه پیش بیفتد (۸-۷). دو تیم امتیاز به امتیاز پیش میرفتند تا اینکه باز هم ارکان پیش افتاد. ابتدا بهمن جهاندیده امتیاز ۱۲ را کسب کرد سپس نوبت به والچف رسید تا امتیاز ۱۳ راکسب کند؛ اردکانی ها که حاضر نبودند بسادگی تن به شکست دهند امتیاز ۱۴ را هم کسب کردند تا کارخانه را مجبور به دریافت تایم کنند (۱۴-۱۱).

اختلاف ۳ امتیازی دو تیم به دو کاهش یافت و دو تیم به پیشواز وقت استراحت فنی دوم رفتند (۱۶-۱۴). اشتباه علیرضا بهبودی سبب شد تا دو تیم در امتیاز ۱۶ برابر شوند و پس از این دو تیم امتیاز به امتیاز پیش میرفتند؛ این بازی نزدیک تا امتیاز ۲۳ ادامه داشت اما این تیم بانک سرمایه بود که موفق شد با تک دفاع عادل غلامی امتیاز ۲۵ را کسب کرده و این ست را هم به سود خود به پایان برساند (۲۵-۲۳).

[caption id="attachment_66322" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه بانک سرمایه و آرمان اردکان-پلی آف تصاویر مسابقه بانک سرمایه و آرمان اردکان-پلی آف[/caption] [/tab] [/tabs] لوگوی امتیازات تحلیل عملکرد تیم ها بانک سرمایه
نام عملکرد
قاسم کارخانه ۱ دفاع مستقیم + ۱ امتیاز سرویس
ووکاش ژیگادو ۲ دفاع مستقیم
شهرام محمودی ۱امتیازسرویس
نظری افشار ۱امتیازسرویس
علی مباشری ۱امتیازسرویس
 حسن پور ۱ دفاع مستقیم
موسوی ۱ دفاع مستقیم
غلامی ۱ دفاع مستقیم
آرمان اردکان
نام  عملکرد 
علیرضا بهبودی ۲ امتیاز سرویس + ۱ دفاع مستقیم
بهمن جهاندیده ۴ دفاع مستقیم
آرش تقوی ۲ امتیاز سرویس
معین رحیمی ۱ دفاع مستقیم
تئودور والچف ۱ دفاع مستقیم