به گزارش آریاورزش، دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال از عصر امروز آغاز می‌شود و تیم‌های میزبان برای بقا باید جبران شکست کنند. بانک سرمایه دیدار اول هود را به راحتی مقابل آرمان اردکان با پیروزی پشت سر گذاشت اما حالا به شهر تیم حریف آمده است.

بازی در اردکان برای همه تیم‌ها سخت بوده است و شهرام محمودی، پشت خط زن بانک سرمایه در این باره می‌گوید: بازی سختی داریم. درست است ما در دور مقدماتی لیگ رفت و برگشت بازی را بردیم و بازی اول پلی‌آف را هم بردیم اما تیم اردکان نشان داده که تیم سخت کوش و جنگنده‌ای است و فکر می‌کنم کار ما برای امروز عصر سخت باشد. در مجموع خوب تمرین کردیم و بچه‌ها روحیه خوبی دارند. امیدواریم بتوانیم همین‌جا کار را تمام کنیم که به جمع چهار تیم صعود کنیم.

تصاویر مسابقه بانک سرمایه و آرمان اردکان-پلی آف

بازی در اردکان برای تمام تیم‌ها سخت بوده است اما همیشه رعایت احترام در الویت تماشاگران این شهر بوده، محمودی می‌گوید: ما بازی دور رفت که اردکان بودیم و با تیم اردکان بازی کردیم واقعاً این‌قدر جو خوبی حاکم بود که من در چند سال گذشته در لیگ ندیده بودم٠از دیدن هم‌چین جوی واقعاً تعجب زده شده بودیم نه تنها من همه‌ی بازیکنان تیم. یک مقداری متأسفانه چند سال اخیر جو ورزشگاه‌های ما خیلی خراب شده ولی واقعاً مردم خوب اردکان نشان داده‌اند که می‌آیند به سالن و از دیدن والیبال لذت می‌برند. درست است که برای آنها مهم است که تیمشان برنده زمین باشد ولی اخلاق را نباختند. بعد از بازی وقتی تیمشان بازی را باخت، سه صفر هم به ما باخت ایستادن و بچه‌های تیم ما را هم تشویق کردند و این جای خوشحالی دارد. امیدوارم شهرهای دیگر هم ببینند و الگو برداری کنند.

تصاویر مسابقه بانک سرمایه و آرمان اردکان-پلی آف علیرضا بهبودی کاپیتان آرمان اردکان برای بازی عصر این طور می‌گوید: بازی سختی است. در تهران هم مقداری بازی یک طرفه شد، بانک سرمایه تیم خوب، قابل احترام و بزرگی هستند و بازیکنان خیلی خوبی دارند. حالا ما تلاش می‌کنیم، امیدوارم یار سیزدهم ما که تماشاچی‌ها هستند کمکمان کنند که ما بتوانیم نتیجه‌ای آبرومند بگیریم و خیلی هم امیدوار هستیم که آگه خوب تلاش کنیم بازی سوم در تهران برگزار بشود. او در مورد احتمال پیروزی آرمان در این دیدار گفت: با امید زنده هستیم و باید خیلی خوب بازی کنیم و تلاش کنیم چون آنها تیم خیلی خوبی هستند و باید بیشتر از آن حدی که هستیم مایه بگذاریم تا بتوانیم برنده شویم. [caption id="attachment_66340" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه بانک سرمایه و آرمان اردکان-پلی آف تصاویر مسابقه بانک سرمایه و آرمان اردکان-پلی آف[/caption] [box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از "ورزش سه"[/box]