به گزارش آریاورزش، پیمان اکبری درباره دیدار برگشت تیم پیکان مقابل متین ورامین در مرحله پلی‌‌آف لیگ برتر والیبال گفت: در بازی رفت دو تیم نشان دادند که برای کسب پیروزی و رسیدن به مرحله بعدی مسابقات می‌جنگند و به همین دلیل پیش‌بینی‌ می‌کنم که دیداری حساس را در ورامین شاهد باشیم.
اکبری با بیان این مطلب که نتیجه هیچ دیداری از قبل مشخص نخواهد بود، گفت: در طول فصل همه تیم‌های بالای جدول نزدیک به هم کار کردند و هیچ تیمی صرفا به خاطر در اختیار داشتن بازیکنان ملی‌پوش یا تجربه بیشتر نسبت به حریف، از قبل برنده نبوده است.
اکبری افزود: بازی در ورامین برای همه تیم‌ها سخت است. هواداران این تیم در تمام طول مسابقه متین را تشویق می‌کنند، هر چند به اعتقاد من تماشاگران نمی‌توانند تاثیر بسیار زیادی روی نتیجه یک دیدار بگذارند اما قطعا بی تاثیر هم نخواهند بود.
تصاویر مسابقه والیبال  پیکان و متین ورامین در هفته دهم لیگ برتر۹۴
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم من به آمادگی و شرایط خوبی رسیده است، بازیکنان خوبی در تیم داریم که در بازی‌های اخیر نشان دادند کاملا در اختیار تیم هستند و این موضوع خیال ما را برای ادامه راه راحت‌تر می‌کند.
پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران با بیان این مطلب که تیمش به دنبال تکرار قهرمانی در مسابقات لیگ برتر است، افزود: باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم برای دومین سال پیاپی جام قهرمانی را بالای سر ببریم.
اکبری درباره درگیری پایان دیدار ۲ تیم پیکان و متین که با داور این مسابقه داشت،‌ گفت: اتفاق خاصی نبود، یک بگومگوی لفظی بین ما پیش آمد، همیشه گفته‌ام داوران باید دقت بیشتری به خرج دهند تا با سرنوشت یک تیم بازی نکنند. برخی سوت‌های اشتباه منجر می‌شود تمام زحمات یک تیم از بین بروند.
[caption id="attachment_64771" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال پیکان تهران و متین ورامین در لیگ برتر ۹۴ پیمان اکبری[/caption]
[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان[/box]