به گزارش آریاورزش، عباسعلی میرحسینی پیش از بازی برگشت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال اظهار داشت: تیم آرمان اردکان در نخستین سال حضور خود در لیگ برتر با هدف بقا در لیگ بسته شد اما نیم‌نگاهی هم به صعود به پلی‌آف داشتیم.

وی ادامه داد: تیم ما ستاره ندارد و همه بازیکنان، همگام با هم به وظایف خود عمل می‌کنند. تماشاگران، کادر فنی و مدیر ورزشی تیم نیز در این فصل سنگ تمام گذاشتند. آنها برای والیبال و بازیکنات حریف، احترام زیادی قائل هستند.

تصاویر مسابقه بانک سرمایه و آرمان اردکان-پلی آف

سرمربی تیم آرمان اردکان گفت: بازیکنان ما با صعود به مرحله پلی‌آف، انگیزه‌های خود را از دست دادند و از طرف دیگر حریف ما (بانک سرمایه) نیز تیمی است که با چند ستاره تیم ملی برای قهرمانی بسته شده است. داشتن چنین بازیکنانی آرزوی هر تیمی است. بازی رفت در تهران برای ما بسیار سنگین بود و ما به دلیل افت انگیزه بازیکنان، جنگندگی خودمان را نشان ندادیم. امیدوارم در بازی دوم در اردکان در شأن نام تیم اردکان بازی کنیم. ما نسبت به بضاعت خودمان، نتایج خوبی گرفته‌ایم. بازیکنان نیز باید ثابت کنند که لیاقت حضور در جمع ۸ تیم برتر را داشته‌اند.

میرحسینی در مورد احتمال حضور تیمش در فصل آینده لیگ برتر تصریح کرد: مسئولان از نتایج تیم راضی هستند و قرار بر این است که با جذب چند بازیکن و تقویت تیم در مسابقات سال آینده حضور داشته باشیم.

تصاویر مسابقه بانک سرمایه و آرمان اردکان-پلی آف

مربی پیشین تیم جوانان ایران درباره حضورش در رأس کادر فنی تیم آرمان گفت: در ابتدای فصل با مسئولان تیم باریج اسانس کاشان برای قبول هدایت تیم‌های پایه و دسته یک این باشگاه برای یک دوره ۵ ساله به توافق شفاهی رسیدیم اما پس از حضور من در کادر فنی تیم جوانان و شرکت در مسابقات جهانی مکزیک، اهداف و سیاست‌های باشگاه عوض شد و من به تیم اردکان آمدم. ابتدا پست مدیر فنی تیم را قبول کردم ولی از نیم فصل دوم سرمربی تیم شدم. همه اعضای کادر فنی تیم اردکان، اقوام هم هستند و تغییر پست‌ برای ما اهمیت چندانی ندارد.

تیم آرمان اردکان فردا (چهارشنبه) در بازی دوم پلی‌آف لیگ برتر در خانه از بانک سرمایه پذیرایی می‌کند. بانک سرمایه بازی نخست را ۳ بر صفر برده است.

تصاویر مسابقه بانک سرمایه و آرمان اردکان-پلی آف

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از "خبرگزاری تسنیم"[/box]