به گزارش آریاورزش: 'دارسکی ایلیا' روز دوشنبه در حاشیه برگزاری رقابت های جهانی والیبال ساحلی، برگزاری این تور را معرفی بیشتر این رشته ورزشی عنوان کرد و گفت: این رویداد نخستین رقابت والیبال ساحلی در سال ۲۰۱۶است چرا که شرکت کنندگان می توانند امتیاز المپیک ریودوژانیرو را کسب کنند. وی گفت: حضور ۴۸ تیم در این رقابتها قابل توجه است و شرکت کنندگان از میزبانی ایران راضی هستند. ایلیا از مسئولان کیش در آماده سازی به موقع زمین های والیبال ساحلی و آنچه که مورد نظر فدراسیون جهانی است قدردانی کرد.

بازدید ایلیا اولودورسکی از امکانات کیش برای تورجهانی والیبال ساحلی

نماینده فدراسیون جهانی والیبال درمورد حضور کم تعداد تماشاچیان و خانواده های شرکت کنندگان در این رقابت ها،گفت: هر کسی که مایل بوده در این رقابت ها حضور پیدا کرده است، در روزهای آینده شاهد حضور بیشتر تماشاگران خواهیم بود. دارسکی اظهار داشت: سابقه والیبال ساحلی در کشورها نشان داده که در سال نخست همین روال وجود دارد اما زمانی که شرایط و ارتباط دوستانه شرکت کنندگان و میزبانی خوب مشخص شد در سال های آینده این تعداد افزایش خواهد یافت . نماینده فدراسیون جهانی والیبال ساحلی گفت : هفته آینده ورزشکاران شرکت کننده در این رقابت در برزیل حضور خواهند داشت و نخستین سوالی که بازیکنان دیگر کشورها از آنها خواهند داشت چگونگی برگزاری رقابت ها در کیش است و این افراد می توانند سفیران خوبی برای معرفی کیش باشند.

بازدید ایلیا اولودورسکی از امکانات کیش برای تورجهانی والیبال ساحلی

وی با قدردانی از حضور رسانه ها گفت : پوشش مناسب خبری از عملکرد کشورها می تواند در ارزیابی فدراسیون جهانی برای اعطای میزبانی اثر گذار باشد . دارسکی به شرایط خوب آب و هوایی کیش اشاره کرد و افزود: در این فصل از سال بسیاری از کشورها شرایط میزبانی را ندارند ، ایران به ویژه جزیره کیش از این نظر دارای شرایط خوبی است و می تواند میزبانی بسیاری از رقابت های ورزشی در این فصل را عهده دار باشد . رقابت های تور جهانی کیش با حضور ۴۸ تیم از ۲۱ کشور جهان در جزیره کیش در حال برگزاری است . تور جهانی کیش نخستین رقابت سال ۲۰۱۶ است و بهترین تیم های جهان در آن شرکت دارند . ۷۵ هزار دلار جایزه به ۳۲ تیم جدول اصلی این رقابت ها تعلق خواهد گرفت.

بازدید ایلیا اولودورسکی از امکانات کیش برای تورجهانی والیبال ساحلی [box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از خبرگزاری ایرنا[/box]