به گزارش آریاورزش، پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: بازی مقابل متین ورامین برای ما خیلی مهم و حیاتی بود چون اگر در تهران می‌باختیم در مسابقه بعدی در ورامین کارمان خیلی سخت می‌شد. متین نشان داده است که تا لحظه آخر می‌جنگد، شاید با توجه به فاصله سه امتیازی که در ست چهارم ایجاد کرده بودیم، مقابل هر تیم دیگری بودیم کار تمام می‌شد اما متین هم این ست را برد و هم در ست پنجم تا آستانه پیروزی پیش رفت.

وی گفت: حمید راهجردیان از داوران خوب ایران است اما در ابتدای مسابقه از ما خواست به دلیل عدم تسلطش به زبان انگلیسی، علاوه بر والری ورمیلیو که کاپیتان ماست، یک بازیکن ایرانی را به عنوان کاپیتان دوم معرفی کنیم که ما هم فرهاد قائمی را معرفی کردیم اما در ست پنجم وقتی قائمی دستش را بلند کرد که به عنوان کاپیتان دوم حرف بزند، داور به او کارت قرمز داد. نباید به خاطر اشتباه داور حق یک تیم ضایع شود.

تصاویر مسابقه پیکان و متین ورامین - پلی آف  

اکبری تاکید کرد: مسابقات حسایت بالایی دارد و نباید اشتباهات داوری به یک تیم ضربه بزند. در مسابقه با متین بازی از دست داور خارج شده بود. من نمی‌خواهم داور به سود ما سوت بزند بلکه می‌خواهم عادلانه قضاوت کند.

وی در پاسخ به این سوال که برخی رسانه‌ها در هفته‌های گذشته راهجردیان را داور پیکان می‌دانستند، گفت: کاش اینگونه بود ولی بر خلاف تصور که گاهی اوقات برخی داوران را طرفدار یک تیم می‌دانند، آن داور دقیقا علیه آن تیم سوت می‌زند.

تصاویر مسابقه پیکان و متین ورامین - پلی آف

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از نسیم آنلاین[/box]