یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، سرمربی تیم والیبال سایپای تهران گفت: باخت در ست اول در حالی که پنج امتیاز پیش بودیم، روحیه بازیکنان ما را تضعیف کرد و این روند به نفع تیم شهرداری ارومیه ادامه یافت.

 ناصر شهنازی عصر روز یکشنبه پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل شهرداری ارومیه افزود: امروز در آغاز ست اول عملکرد بسیار خوبی داشتیم و کسب ۵ امتیاز متوالی روحیه خوبی در تیم ما به وجود آورده بود ولی بازیکنانم قدر فرصت ها را ندانستند.

تصاویر دیدار سایپا و آلومینیوم المهدی هفته بیستم لیگ برتر

شهنازی اظهار کرد: به طور یقین اگر می توانستیم ست اول را پیروز شویم در ادامه کار نیز توانایی پیروزی در ست های بعدی برایمان فراهم می شد. شهنازی گفت: حمایت پرشور تماشاگران تاثیر بسیار زیادی در پیروزی تیم شهرداری ارومیه دارد و به حق که هواداران این شهر والیبال خیز، یار هفتم تیم محبوبشان محسوب می شوند. وی ادامه داد: مصمم به پیروزی در دیدار برگشت روز چهارشنبه جاری هستیم و تمام توان خود را برای کشاندن این دیدار به بازی سوم به کار می بندیم. شهنازی گفت: بسیار علاقه دارم روز یکشنبه آینده نیز در شهر ارومیه و در میان شش هزار تماشاگر به میدان بیاییم و برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد.

[caption id="attachment_64064" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار سایپا و آلومینیوم المهدی هفته بیستم لیگ برتر ناصر شهنازی[/caption]

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از ایرنا[/box]