به گزارش آریاورزش دور رفت مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال عصر امروز در حالی آغاز شد که تیمهای بانک سرمایه و آرمان اردکان از ساعت ۱۶ امروز در خانه والیبال تهران به مصاف هم رفتند که نتیجه این دیدار نهایتا به شرح زیر شد : [event_results 65575] [gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="64854,61341"]   به گزازش آریاورزش این مسابقه در حالی آغاز شده است که حدود ۳۰۰ تماشاگر در سالن خانه والیبال حضور داشتند و ۲ تیم در ستهای نخست و سوم بازی خوبی به نمایش گذاشتند.
  • کالا جراردو بازیکن کوبایی-آمریکایی تیم بانک سرمایه به رغم پیوستن به تیم بانک سرمایه این دیدار را از سکوی تماشاگران دنبال میکرد.
  • خوان سیچلو ، مربی آرژانتینی تیم ملی هم در سالن حضور داشت.
  • علیرضا بهبودی در این دیدار تلاش بسیاری تا به این لحظه برای موفقیت تیمش انجام داد ولی آرمان اردکان در ۲ ست نخست بازی را واگذار کرده است.عملکرد شاگردان کارخانه به حدی در ست دوم خوب بود که اختلاف ۱۳ در پایان ایجاد شد.
[caption id="attachment_62968" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار بانک سرمایه و آرمان اردکان تصاویر دیدار بانک سرمایه و آرمان اردکان[/caption]
  • تماشاگران متین ورامین که بازی بعدی را باید با پیکان برگزار کنند هم خود را در ست دوم به خانه والیبال رساندند.
  • متاسفانه این بازی پخش تلویزیونی نداشت و رادیو ورزش هم فقط در دقایقی محدود این بازی را از طریق رادیو ورزش برای والیبال دوستان گزارش میکرد ولی از ساعت ۱۷ به دلیل پخش فوتبال پخش رادیویی هم قطع شد.
وضعیت ۲ تیم بعد از این نتیجه  با این نتیجه تیم بانک سرمایه در بردشماری ۱-۰ از آرمان اردکان پیش افتاد و ۲ تیم باید بازی برگشت را چهارشنبه ساعت ۱۷ در سالن خاتمی اردکان برگزار کنند ، اردکانیها در صورتی که این بازی را ببرند کار به بازی سوم خواهد کشید در غیر اینصورت بانک سرمایه با ۲ برد به نیمه نهایی خواهد رفت. [caption id="attachment_62988" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار بانک سرمایه و آرمان اردکان تصاویر دیدار بانک سرمایه و آرمان اردکان[/caption]