برنامه مسابقات:

تور جهانی والیبال ساحلی کیش از روز دوشنبه ۲۶ بهمن ماه با آغاز رقابت تیم های جدول مقدماتی آغاز می شود. به گزارش "آریا ورزش"، جمهوری اسلامی ایران از ۲۵ تا ۳۰ بهمن ماه برای نخستین بار میزبان تور جهانی والیبال ساحلی خواهد بود و این میزبانی به مدت سه سال تکرار می شود.

برنامه های کلی این رقابت ها به قرار زیر است: یکشنبه ۲۵ بهمن ماه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه  تا ۱۹ نشست پریمیری اینکواری جدول مقدماتی تور جهانی در سالن همایش های کیش یکشنبه ۲۵ بهمن ماه ساعت ۱۹ و ۳۰  دقیقه تا ۲۰ نشست پریمیری اینکواری جدول اصلی رقابت ها در سالن همایش های کیش دوشنبه ۲۶ بهمن ماه مسابقات جدول مقدماتی به صورت حذفی برای تعیین هشت تیم صعود کننده به جدول اصلی در کمپ ساحلی کیش واقع در پلاژ مردان دوشنبه ۲۶ بهمن ماه ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه مراسم افتتاحیه رسمی مسابقات و مهمانی شام با حضور تیم های شرکت کننده در سالن همایش های کیش سه شنبه تا پنج شنبه ۲۷ تا ۲۹ بهمن ماه مسابقات جدول اصلی رقابت ها در سه مرحله در کمپ ساحلی کیش در پلاژ مردان جمعه ۳۰ بهمن ماه دیدارهای مرحله نهایی تور جهانی کیش در کمپ ساحلی در پلاژ مردان

بیش از ۵۰ تیم از ۲۴ کشور جهان برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند که تعدادی از این تیم ها تا امروز شنبه وارد کیش شدند و سایر تیم ها نیز امشب و فردا به کیش  می آیند.

Tournament Actions in Beach WT Kish 25

داوران:

فدراسیون جهانی والیبال ۱۶ داور بین المللی و نامزد بین المللی برای قضاوت در این رقابت ها معرفی کرده است که نادر انصاری از ایران نیز در این فهرست قرار دارد. جیر دال از نروژ به عنوان مسئول داوران از سوی FIVB  برای این رقابت ها معرفی شده است و امیدوار حاتمی نیز سرپرست ۲۲ داور ایرانی این رقابت هاست که به عنوان منشی و خط نگهدار در دیدارها حضور خواهند داشت. تا کنون ۱۴ داور وارد جزیره کیش شدند و دو داور دیگر قرار است امشب وارد کیش شوند.

فهرست داوران بین المللی و نامزد بین المللی تور جهانی کیش به قرار زیر است:

۱-  دراگو سپلاک از کرواسی ۲-  رومن الکسیف از روسیه ۳-  روی کاروالو از پرتغال ۴-  احمد عبداله از قطر ۵-  اسکول هاگنسن از نروژ ۶-  نادر انصاری از ایرن ۷-  آنتون پوک از اسلواکی ۸-  خوزه ماریا پادرون از اسپانیا ۹-  سوفین گیلانی از تونس ۱۰-  محموت گونگر از ترکیه ۱۱-  اهاب تادرس از مصر ۱۲-  روبرتو  لکو از صربستان ۱۳-  عمر علی محمد از سودان (کاندید بین المللی) ۱۴-  ولید اسویسی از لبنان (کاندید بین المللی) ۱۵-  لسلی مقیسا از اوگاندا (کاندید بین المللی) ۱۶-  محمد باوه از سیرالئون  (کاندید بین المللی)

Tournament Actions in Beach WT Kish 33

[box type="shadow" align="" class="" width=""]به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال[/box]