به گزارش آریاورزش، جمهوری اسلامی ایران از ۲۵ تا ۳۰ بهمن ماه برای نخستین بار میزبان تور جهانی والیبال ساحلی خواهد بود. تا کنون تیم هایی از کشورهای ژاپن، انگلیس، استونی، چین، اتریش، قطر، بلژیک، روسیه، کانادا، جمهوری چک، ایتالیا و لهستان وارد جزیره کیش شدند و ورود تیم ها تا فردا یکشنبه ادامه خواهد داشت. مسئول  تشریفات تور جهانی والیبال ساحلی کیش درباره ورود تیم ها گفت: با هماهنگی های بعمل آمده ورود تیم های شرکت کننده بدون مشکل و معطلی انجام می شود.

بازدید ایلیا اولودورسکی از امکانات کیش برای تورجهانی والیبال ساحلی

میثم جعفری تاکید کرد: تیم هایی از ۲۴ کشور جهان برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند که برنامه ورود آنان نیز به کمیته تشریفات اعلام شده است ولی تا زمانی که آنان وارد جزیره کیش نشوند، نمی توانیم از حضور قطعی آنان نام ببریم.

ملی پوشان ایران با هدایت کیودای سرمربی برزیلی خود از ساعت ۹ امروز تمرینات خود را در زمین اصلی این مسابقات آغاز کردند که ادامه این تمرین با ملی پوشان قطری بود.

والیبال ساحلی کارد فنی قطر از کنار زمین تمرین ملی پوشان دو تیم ایران و قطر را نظاره گر بودند اما کیودای خود در زمین حضور داشت و در تمرین دریافت نیز خود سرویس می زد. حدود ۱۰۰ تماشاگر این تمرین را از نزدیک نظاره گر بودند و ملی پوشان نوجوان و جوان که از دوشبنه هفته قبل تمرینات آماده سازی خود برای مسابقات پیش رو را در جزیره کیش آغاز کردند، از جمله این تماشاگران بودند. آخرین مراحل آماده سازی مجموعه ورزشی ویژه این رقابت ها در پلاژ مردان امروز هم ادامه داشت و عوامل اجرایی مسابقات در تلاش برای آماده سازی مجموعه هستند. در چهار زمین دیگر این مجموعه نیز تیم های شرکت کننده در مسابقات تمرینات آماده سازی خود را دنبال می کنند.

والیبال ساحلی

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از روابط عمومی فدراسیون والیبال[/box]