به گزارش آریاورزش، مصطفی کارخانه در مورد پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل جواهری گنبد در هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازی در گنبد نه تنها برای ما بلکه برای همه تیم‌ها سخت است. ما باید با پیروزی مقابل گنبد در مرحله گروهی، اول می‌شدیم تا اقتدارمان را نشان دهیم.

وی ادامه داد: ما با شکست دادن پیکان و شهرداری ارومیه، حاشیه امنیت مناسبی برای خودمان ایجاد کرده بودیم. چنین حاشیه امتیازی در این سطح، اقتدار و توانایی تیمی ما را نشان می‌دهد با این حال ما تنها ۲۰ درصد راه را رفته‌ایم.

[caption id="attachment_57350" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴ مصظفی کارخانه[/caption]

سرمربی تیم بانک سرمایه گفت: مرحله پلی‌آف جای اشتباه کردن نیست. باید حواس‌مان به خودمان و حریفان‌مان باشد تا مزد زحمات یک فصل خود را بگیریم. حریف ما در مرحله نخست پلی‌آف، تیم اردکان است. آنها بازیکنان خوبی در اختیار دارند، ضمن اینکه تماشاگران یزدی نیز از تیم خود حمایت کامل می‌کنند.

کارخانه در پایان تصریح کرد: من از ابتدا هم گفته‌ام که با پلی‌آف مخالفم چون حساسیت‌های این مرحله باعث می‌شود احتمال آسیب‌دیدگی بازیکنان افزایش پیدا کند. ما بازی‌های انتخابی المپیک و سپس المپیک را پیش رو داریم به همین خاطر انرژی بازیکنان و بدن آنها باید حفظ شود. اگر یکی از ملی‌پوشان در مرحله پلی‌آف آسیب ببیند، چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ با این حال ما هم مثل سایر تیم‌ها برگزاری مرحله پلی‌آف را قبول کرده‌ایم و اعتراضی نداریم.

[caption id="attachment_57295" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴ تیم بانک سرمایه در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از تسنیم[/box]