به گزارش آریاورزش، پیمان اکبری عصر چهارشنبه پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل شهرداری ارومیه گفت: هدف اصلی ما از رویارویی با تیم شهرداری ارومیه قرار گرفتن بازیکنان در شرایط مسابقه و کسب آمادگی بیشتر برای دیدار مرحله پلی آف بود. وی اظهار کرد: برد و باخت مقابل تیم شهرداری ارومیه برای کادر فنی تیم پیکان مهم نبود و محک زدن بازیکنان جوان در کنار یارهای اصلی مهمترین برنامه کاری ما محسوب می شد.

[caption id="attachment_64799" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال پیکان تهران و متین ورامین در لیگ برتر ۹۴ پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان[/caption]

اکبری گفت: من این پیروزی را به کادر فنی و بازیکنان تیم شهرداری ارومیه تبریک می گویم ولی معتقد هستم که ایجاد برخی حواشی از سوی تماشاگران ارومیه ای دور از انتظار بود. وی ادامه داد: تماشاگران ارومیه ای تیم پیکان تهران را مقصر ایجاد حواشی فینال سال گذشته می دانند در حالی که حوادث ضرب و شتم هواداران، مشکلی بین ماموران نیروی انتظامی و تماشاگران بود و هیچ ربطی به تیم ما ندارد. به رفم ادعای اکبری، در جریان این دیدار والریو ورمیلیو کاپیتان تیم پیکان تهران در اغلب مواقع اقدام به انجام رفتارهای ناشایست با بازیکنان شهرداری ارومیه می کرد که این امر موجب دلخوری تماشاگران ارومیه ای شد.

تصاویر مسابقه والیبال پیکان تهران و متین ورامین در لیگ برتر ۹۴ ********************************************

جهانگیر سیدعباسی با وجود پیروزی تیمش در دیدار عصر امروز مقابل تیم پیکان تهران درخواست خبرنگاران را برای انجام مصاحبه رد کرد و گفت: هیچ حرفی برای گفتن ندارم. سید عباسی به علت حاشیه سازی چند نفر از تماشاگران با بازیکنان تیم حریف به شدت ناراحت و عصبانی بود. این چندمین باری است که سرمربی تیم شهرداری ارومیه از مصاحبه با خبرنگاران خودداری کرده و موجب دلخوری اصحاب رسانه می شود. این در حالی است که پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران با وجود شکست تیمش مقابل شهرداری ارومیه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ARDAKAN-URMIA--52

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از ایرنا[/box]