به گزارش آریاورزش، از چهارچوب رقابتهای لیگ برتر والیبال ۹۴، یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست در هفته بیست و دوم این رقابتها عصر امروز دو تیم متین صالحین ورامین و آلومینیوم المهدی از ساعت ۱۷ در سالن شهید گلعباسی ورامین به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۳-۰ شاگردان ترکاشوند به پایان رسید. روند امتیازگیری به شرح زیر می باشد.

[event_results 55582]

[gallery columns="2" link="file" size="medium" ids="61615,64074"]   وضعیت ۲ تیم بعد از این نتیجه 

متین ورامین : شاگردان ترکاشوند با این نتیجه به نهمین برد خود در رقابتهای این فصل دست یافتند و با ۹ برد و ۱۱ باخت و ۳۰ امتیاز به رده هفتم جدول صعود کردند ، ورامینی ها در اولین دیدار مرحله پلی آف خود از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۵ بهمن در خانه والیبال تهران به مصاف پیکان خواهند رفت.

آلومینیوم المهدی : شاگردان عبدالرئوف بستگانی هم با این نتیجه نوزدهمین باخت خود در رقابتهای این فصل را تجربه کردند و با ۱ برد و ۱۹ باخت و ۸ امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار گرفتند و به لیگ دسته یک سقوط کردند. [league_table 44587] [caption id="attachment_64837" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال متین ورامین در لیگ برتر ۹۴ تصاویر مسابقه والیبال متین ورامین در لیگ برتر ۹۴[/caption]