به گزارش آریاورزش، مریم هاشمی اظهار داشت: دور برگشت لیگ را با قدرت بیشتری شروع کرده‌ایم و تمام تلاش ما این است که توانایی تیم دانشگاه آزاد را به نمایش بگذاریم و بازی‌های خود با نتیجه ۳ بر صفر ببریم.

هاشمی افزود: رقابت بین مدعیان بالاست و تیم‌ها در لیگ امسال خیلی خوب ظاهر شده‌اند. به جز یکی دو تیم، سایر تیم‌ها از آمادگی بالایی برخوردارند.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه نگاهش به قهرمانی در لیگ امسال است، گفت: صد درصد روی قهرمانی حساب باز کرده‌ایم. البته باز هم تاکید می‌کنم در لیگ امسال پیش‌بینی بازی‌ها کمی سخت است اما دانشگاه آزاد برای قهرمانی انگیزه بالایی دارد و عزم خود  را برای قهرمانی جزم کرده‌ایم.

[caption id="attachment_63492" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار بانوان دانشگاه آزاد و ذوب آهن اصفهان مریم هاشمی سرمربی تیم دانشگاه آزاد[/caption]

هاشمی ادامه داد: در دیدار بعدی خود میزبان تیم برق شیراز هستیم که تیمی آماده است و از بازیکنان خوبی بهره می‌برد. به طور حتم بازی خوبی خواهیم داشت و با توجه به اینکه میزبان هستیم، تلاش می‌کنیم از این فرصت به نفع خود استفاده ببریم.

هاشمی یادآورشد: به طور حتم بازی تیم گاز با ذوب‌آهن و دانشگاه آزاد با گاز تهران هم جذاب خواهند بود. با توجه به روحیه شاگردانم و هماهنگی که بین اعضای تیم وجود دارد به پیروزی مقابل تیم آماده گاز تهران فکر می‌کنیم.

[caption id="attachment_63482" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار بانوان دانشگاه آزاد و ذوب آهن اصفهان تیم بانوان دانشگاه آزاد[/caption]

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از تسنیم[/box]