به گزارش آریاورزش، مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه گفت: فدراسیون والیبال تنها محرومیت مهدوی و والریو ورمیلیو را بخشید و این دو بازیکن جریمه ۱۰ میلیونی را پرداخت کردند.

بعد از بازی تیم والیبال بانک سرمایه مقابل تیم پیکان در لیگ والیبال حواشی بسیار زیادی به وجود آمد و کار تا جایی پیش رفت که «والریو ورمیلیو» بازیکن تیم پیکان به دلیل لگد «مهدی مهدوی» در جریان بازی به کلانتری و دادگاه رفت تا این موضوع را به صورت قانونی پیگیری کند و همچنین وکلای خود را از ایتالیا به ایران احضار کرد تا این موضوع را پیگیری کنند.

جلسه کمیته انضباطی حواشی هفته سیزدهم لیگ برتر- پیکان

مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال سرمایه در مورد آخرین وضعیت شکایت «والریو ورمیلیو» بازیکن تیم پیکان از مهدی مهدوی گفت:

 «بعد از درگیری بین «مهدوی» و «والریو ورمیلیو» افراد بسیاری واسطه شدند تا این موضوع حل شود و کار به شکایت کشیده نشود. خوشبختانه با پیگیری مسئولان این موضوع حل شد و پرونده این درگیری با پرداخت جریمه از سوی هر دو بازیکن بسته شد.»

کارخانه همچنین در واکنش به اینکه گفته می‌شود اگر «والریو ورمیلیو» از شکایتش منصرف شود فدراسیون هم جریمه او را خواهد بخشید، اظهار کرد: «این موضوع به هیچ‌وجه صحت ندارد چرا که بعد از درگیری بین این دو بازیکن فدراسیون محرومیت و جریمه نقدی برای آنها در نظر گرفت و تنها محرومیت آنها را بخشیده شد اما جریمه ۱۰ میلیون تومانی به قوت خود باقی ماند و هر دو بازیکن هم آن را پرداخت کردند.»

[caption id="attachment_61604" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار بانک سرمایه و متین ورامین مصطفی کارخانه[/caption]

کارخانه همچنین در مورد شانس قهرمانی تیمش در مسابقات پلی آف گفت: «در حال حاضر شرایط تیم‌ها در مرحله پلی آف به قدری حساس است که نمی‌توانیم در مورد قهرمانی در لیگ برتر صحبت کنیم. تیم‌ بانک سرمایه در دوره رفت مسابقات لیگ به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفت اما خوشبختانه در دوره برگشت به صورت مداوم صدرنشین بودیم اما با این حال هنوز نمی توانیم در مورد کسب قهرمانی صحبت کنیم.»

کارخانه ادامه داد: «سطح مسابقات لیگ برتر امسال بسیار بالاست و تیم‌های اول تا هشتم همگی شانس قهرمانی دارند چرا که اختلاف آنها با یکدیگر بسیار ناچیز است. تیم ما هم تلاش می‌کند که شرایط را به همین نحو نگه دارد و انسجام تیمی را حفظ کند. در شرایط فعلی تنها سلامتی بازیکنان و همبستگی آنها موضوع مهمی است چرا که اگر بازیکن کوچکترین آسیبی ببیند زحمت یک ساله تیم به هدر خواهد رفت.»

[caption id="attachment_64869" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال ۹۴ تیم والیبال بانک سرمایه  در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption] [box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از آنا[/box]