به گزارش آریاورزش ؛سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن گفت: نمی‌توانیم به قهرمانی در لیگ فکر کنیم اما تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا جایگاه دوم را درلیگ به دست بیاوریم.

فریبا صادقی  در مورد بازی اخیر تیمش در لیگ برتر اظهار داشت: در بازی مقابل تیم شهرداری ارومیه به نسبت دور رفت بهتر بازی کردیم و از تمام بازیکنان تیم در این بازی استفاده کردم. شاگردانم هم بازی خوب و مطلوبی ارائه کردند، این درحالی است که شرایط بازی در ارومیه خوب نبود.

وی ادامه داد: هوای سالن بسیار سرد و توپ برای بازی کم و غیراستاندارد بود. بازی دو تیم با تاخیر برگزار شد و در زمان تمرین هم امکانات خوبی برای تمرین نداشتیم. شرایط برای بازی در حدی بود که حتی ما می‌توانستیم بازی را لغو کنیم اما به خاطر والیبال بانوان این کار را نکردیم و سکوت کردیم.

[caption id="attachment_63458" align="alignnone" width="800"]تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان[/caption]

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن افزود: در شرایطی بازی خود را در ارومیه برگزار کردیم که امکانات ضعیفی در این شهر داشتیم و این در حالی است که والیبال این استان خرج‌های میلیونی برای والیبال مردان می‌کنند و در لیگ مردان تیم بسیار قدرتمندی دارند. این شهر استان والیبال خیزی است اما امکاناتش در بخش بانوان بسیار پایین است.

صادقی گفت: به ناظر بازی شرایط را اعلام کردیم اما ترتیب اثری داده نمی‌شود. این در حالی است که فدراسیون والیبال تنها از هیئت استان تهران و اصفهان انتظارات بالا دارند و همیشه توقع دارند که بهترین امکانات را برای والیبال بانوان ارایه کنیم اما نباید انتظاری از دیگر استان‌ها داشته باشیم.

[caption id="attachment_63446" align="alignnone" width="800"]تصاویر دیدار بانوان دانشگاه آزاد و ذوب آهن اصفهان تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان[/caption]

وی با اشاره به رقابت نزدیک چهار تیم بالای جدول تاکید کرد: تیم‌های رقابت نزدیکی با هم دارند. با توجه به شرایط تیم و امتیازهای به دست آمده ما به قهرمانی نمی‌توانیم فکر کنیم اما همه تلاش ما این است تا به جایگاه دوم برسیم و این جایگاه را حفظ کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان تیم ذوب آهن با نتیجه سه بر صفر از سد تیم شهرداری ارومیه گذشت و با کسب ۶ پیروزی در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

[caption id="attachment_63490" align="alignnone" width="800"]تصاویر دیدار بانوان دانشگاه آزاد و ذوب آهن اصفهان تصاویر دیدار بانوان دانشگاه آزاد و ذوب آهن اصفهان[/caption]

[box type="shadow" align="" class="" width=""]منبع: خبرگزاری تسنیم[/box]