به گزارش آریا ورزش ؛سرمربی تیم متین ورامین گفت: بازیکنان ما ۵ ماه ست که با سختی و فشار خاصی تمرین می‌کنند و تنها ۵ یا ۶ درصد قرارداد خود را دریافت کرده‌اند.

محمد ترکاشوند در مورد شکست ۳ بر یک تیمش مقابل پیکان در هفته ماقبل پایانی مرحله گروهی لیگ برتر والیبال اظهار داشت: هر دو تیم پیکان و متین، بازی خوبی ارائه کردند که از لحاظ فنی، زیبایی‌های خاص خودش را داشت. من مطمئن هستم هر کسی که در سالن بود از تماشای این بازی لذت برد.

[caption id="attachment_64817" align="alignnone" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال پیکان تهران و متین ورامین در لیگ برتر ۹۴ تصاویر مسابقه والیبال پیکان تهران و متین ورامین در لیگ برتر ۹۴[/caption]

سرمربی متین ادامه داد: بازیکنان ذخیره تیم پیکان در پیروزی این تیم، نقش زیادی داشتند. ما نیز تیم پیکان را به خوبی آنالیز کرده بودیم و چند بازیکن آنها را خنثی کردیم ولی بازیکنان پیکان، پتانسیل و توانایی بالایی دارند. ما می‌توانستیم برنده آن بازی باشیم ولی حاشیه‌هایی پیش آمد و بازیکنان پیکان با تجربه بالای خود، بازی را کنترل کردند و نبض مسابقه را در دست گرفتند. من به کادر فنی و بازیکنان پیکان تبریک می‌گویم.

تصاویر مسابقه والیبال پیکان تهران و متین ورامین در لیگ برتر ۹۴

ترکاشوند درمورد شرایط تیم متین ورامین گفت: بازیکنان ما ۵ ماه ست که با سختی و فشار خاصی تمرین می‌کنند و تنها ۵ یا ۶ درصد قرارداد خود را دریافت کرده‌اند. آنها از نظر روحی، شرایط مطلوبی نداشتند و برای بازی مقابل پیکان، تمرینات منظمی انجام نداده بودند. من به بازیکنانم خشته نباشید می‌گویم که با وجود این مشکلات با تمام وجود بازی می‌کنند. بازیکنان ما به تمرکز نیاز دارند ولی نمی‌توانند به خاطر مشکلات فراوان، در بازی تمرکز داشته باشند.

ملی‌پوش پیشین والیبال ایران گفت: ما در این فصل ۹ بازی ۵ سته داشتیم که اگر در ۶ بازی را می‌بردیم، تیم سوم جدول بودیم و شرایط و سرنوشت ما عوض می‌شد. من امیدوارم که مسئولان تیم هر چه زودتر فکری برای حل مشکلات بازیکنان پیدا کنند و گرنه اوضاع خیلی سخت می‌شود. در پلی‌آف فرصتی برای از دست دادن نداریم.

تصاویر مسابقه والیبال پیکان تهران و متین ورامین در لیگ برتر ۹۴

[box type="shadow" align="" class="" width=""]منبع :خبرگزاری تسنیم[/box]