به گزارش آریاورزش، از چهارچوب رقابتهای لیگ برتر والیبال ۹۴، عصر امروز دو تیم پیکان و متین ورامین به مصاف هم رفتند که نتیجه این دیدار ۳-۱ به سود پیکان رقم خورد. در ادامه می توانید اظهارات سرمربیان را پس از این دیدار مشاهده نمایید:

[tabs type="vertical"] [tabs_head] [tab_title] اظهارات اکبری [/tab_title] [tab_title] اظهارات ترکاشوند [/tab_title]

[/tabs_head] [tab]
پیمان اکبری پس از پیروزی تیم پیکان  در دیدار با متین صالحین ورامین گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. تیم متین بسیار خوب و جنگنده کار کرد و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم در این دیدار سخت برنده شویم.
وی با بیان این مطلب که برخی بازیکنان تیم پیکان که به تازگی از کمند مصدومیت رها شده‌اند، هنوز به مرز آمادگی نرسیدند، گفت: متاسفانه تیم من هنوز به میزانی که انتظار دارم آماده نیست. فکر می‌کنم تا یکی دو هفته دیگر این آمادگی در تیم ایجاد شود و بتوانیم در مرحله پلی‌آف نمایشی عالی و نتایج خوب داشته باشیم.
اکبری درباره وضعیت داوری این دیدار گفت: واقعا برخی سوت‌های اشتباه در روند بازی تاثیرگذار است. در این بازی هم داور اشتباهات زیادی داشت. اما در مجموع بهتر است درباره داوری صحبت نکنم!
 peykan-matin-20
سرمربی پیکان درباره شکست تیم بانک سرمایه گفت: با وجود اینکه هنوز یک هفته به پایان دور مقدماتی مسابقات باقی مانده است، اما به اعتقاد من صعود بانک سرمایه به عنوان تیم نخست قطعی شده است زیرا به نظر می‌رسد دیدار با جواهری گنبد برگزار نشود. همانطور که این تیم به راحتی از بازی با ارومیه انصراف داد بعید نیست که با بانک سرمایه هم دیدار نکند.
وی با انتقاد از این موضوع که چرا برخی تیم‌ها به راحتی انصراف می‌دهند و بازی نمی‌کنند، گفت: واقعا این شزایط زیبنده مسابقاتی مانند لیگ برتر والیبال نیست. چرا تیمی که توان حضور در مسابقات را ندارد اجازه پیدا می‌کند در لیگ حاضر شود و هر وقت دلش خواست اعلام انحلال یا انصراف کند؟
[caption id="attachment_64806" align="aligncenter" width="800"]peykan-matin-38 تصاویر دیدار پیکان و متین ورامین در لیگ برتر [/caption]
اکبری افزود: به نظر من مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون والیبال باید در آینده ضمانت های قوی تری از تیم‌ها بگیرند. عدم حضور یک تیم در یک مسابقه و کناره گیری یک تیم دیگر از حضور در لیگ آن هم در فاصله چند هفته مانده به پایان مسابقات در روند دیگر تیم‌ها هم تاثیر می‌گذارد. زیرا معدل ست‌ها و امتیازات دستخوش تغییر و تحول می‌شود. این اتفاقات اصلا حرفه‌ای نیست.
سرمربی تیم پیکان درباره درگیری ایجاد شده در پایان مسابقه تیم متین و پیکان گفت: فکر می‌کنم مسئول تدارکات تیم متین با هواداران تیم خودشان درگیر شد و لیدرها و هواداران پیکان در این درگیری نقشی نداشتند.
peykan-matin-51

[/tab] [tab]

محمد ترکاشوند در پایان دیدار با تیم پیکان و قبول شکست سه بر یک مقابل این تیم،گفت: شاهد بازی زیبایی بودیم و فکر می‌کنم تماشاگران و کسانی که در سالن بودند از دیدن این بازی لذت بردند. ست سوم این مسابقه نقطه اوج این دیدار بود که فکر می‌کنم واقعا دیدنی از آب درآمد.
وی ادامه داد: ۲ تیم پایاپای پیش رفتند با این حال برای پیروزی مقابل تیمی مثل پیکان باید در حد و اندازه‌های این تیم باشیم. پیکان بازیکنان و مهره‌های  خوبی دارد و از نظر مدیریتی و سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی در سطح حرفه‌ای قرار دارند. اما تیم ما متاسفانه با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند.
peykan-matin-65
ترکاشوند با بیان این مطلب که به بازیکنانم بابت نمایش خوبشان در هفته‌های اخیر افتخار می‌کنم، گفت: بازیکنان تیم متین ۵ ماه است که تمرین می‌کنند اما تنها ۶ الی ۷ درصد از مبلغ قراردادهایشان را دریافت کرده‌اند. کادر فنی هم که تا این لحظه یک ریال هم دریافتی نداشته‌اند. اما همه نفرات تیم به خاطر عشق به والیبال و مردم ورامین هنوز این تیم را سرپا نگه داشته‌اند.
سرمربی تیم متین صالحین ادامه داد: امیدوارم مسئولان شهر ورامین رسیدگی بیشتری به وضعیت تیم والیبال این شهر داشته باشند. والیبال با مردم ورامین عجین شده است و آن‌ها به تیمشان عشق می‌ورزند. امیدوارم تا زمان برگزاری پلی‌آف شرایط خوبی در تیم حاکم شود و بازیکنان با روحیه بهتری در مرحله حذفی حاضر شوند.
ترکاشوند اضافه کرد: در مرحله پلی‌آف جایی برای اشتباه کردن هیچ تیمی وجود ندارد و باید همه تلاش خود را به کار ببریم که با توجه به بضاعتی که داریم نتیجه خوبی کسب کنیم.
peykan-matin-55

[/tab]

[/tabs]
 [box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان[/box]