دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش عظیم جزیده درباره ی وضعیت تیم جواهری گنبد در لیگ برتر گفت: وضعیت پولی حامی مالی تیم بسیار خراب است و مسئولان به مشکل خورده‌اند.

عظیم جزیده گفت: متاسفانه در طول لیگ برتر والیبال امسال با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کردیم و این موضوع طاقت فرساست. او ادامه داد: مشکلات مالی کمر تیم‌مان را شکسته است و رفع آن به زودی‌ها حاصل نمی‌شود به همین دلیل از سازمان لیگ فدراسیون والیبال خواستیم تا در مسابقه هفته بیست و یکم مقابل تیم شهرداری ارومیه حاضر نشویم چون پول پرداخت هزینه ایاب و ذهاب نداشتیم، آن‌ها هم موافقت کردند و نتیجه این مسابقه باخت فنی سه بر صفر به نفع ارومیه‌ای‌ها رقم خورد.

[caption id="attachment_48379" align="aligncenter" width="800"]عظیم جزیده عظیم جزیده[/caption]

عظیم جزیده سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهر گنبد در خصوص انحلال این تیم از لیگ برتر گفت: نه تیم منحل نشده فقط برای مسابقه فردا به ارومیه نمی‌رویم و هفته آخر دور مقدماتی در گنبد میزبان تیم بانک سرمایه هستیم. تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد تا پایان هفته بیستم لیگ برتر والیبال جایگاه دهم جدول رده‌بندی را به خوداختصاص داده است.

[caption id="attachment_63053" align="aligncenter" width="800"]عظیم جزیده سرمربی تیم والیبال جواهری گنبد عظیم جزیده سرمربی تیم والیبال جواهری گنبد[/caption]

[tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="sw"]برگرفته از خبرگزاری صدا وسیما[/tooltip]