به گزارش آریاورزش، مربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت که غیبت ' مصطفی کارخانه ' سرمربی این تیم در بازی مقابل کاله مازندران در آمل ارتباطی به حاشیه های او در گذشته ندارد.

 عباس برقی یکشنبه شب در پایان بازی تیم بانک سرمایه مقابل کاله  گفت : پزشک تیم به علت تشدید درد کمر آقای کارخانه مجوز سفرش با اتوبوس به همراه کاروان تیم به آمل را نداد.

وی افزود : بر خلاف گمانه زنی ها این غیبت هیچ ربطی به بازی های گذشته آقای کارخانه با تیم های دیگر در آمل و تماشاگران این شهرستان نداشته است.

[caption id="attachment_62965" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار بانک سرمایه و آرمان اردکان-هفته نوزدهم تصاویر دیدار بانک سرمایه[/caption]

مربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت : کاله مازندران تیمی با شخصیتی است که تماشاگران خوبی دارد و در این بازی از استرسی که به تیم ما وارد کردند، لذت بردیم. برقی افزود: بازیکنان تیم کاله درحد بضاعتشان با ما جانانه بازی کردند و نزدیکی امتیازهای دو تیم در این مسابقه گویای فشرده بودن بازی بوده است. او ادامه داد : به کادر فنی و همه اعضای تیم کاله بابت بازی خوبشان تبریک می گویم و باید از تماشاگران خونگرم آملی نیز به خاطر رفتار حرفه ای آنان در تشویق بازیکنان تیم بانک سرمایه تبریک بگویم. مربی بانک سرمایه یادآورشد: تیم بانک سرمایه امسال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و از ابتدای فصل تا الان که هفته بیستم رقابت ها به پایان رسیده با قدرت برابر حریفان ظاهر شده و نشان داده که شخصیت کامل برای قهرمان شدن را دارد.

sarmaye-matin--55

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از ایرنا[/box]