به گزارش آریاورزش، در هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر والیبال ۹۴، عصر امروز در تیم کاله آمل و بانک سرمایه از ساعت ۱۷ در سالن پیامبر اعظم به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳-۱ با برتری بانک سرمایه خاتمه یافت. روند امتیازگیری به شرح زیر می باشد.

[event_results 55567] [gallery link="file" size="medium" columns="2" ids="63107,62967"] گزارش بازی  [tabs type="horizontal"] [tabs_head] [tab_title] ست نخست [/tab_title] [tab_title] ست دوم [/tab_title] [tab_title] ست سوم [/tab_title] [tab_title] ست چهارم [/tab_title] [/tabs_head] [tab]

تیم کاله در حالی به مصاف بانک سرمایه رفت که این تیم بدون حضور مصطفی کارخانه به آمل عزیمت کرده بود و کاله انگیزه دو چندانی در جمع هواداران خود برای پیروزی در این دیدار داشت. در ابتدای این دیدار مسئولین کاله از عادل غلامی به پاس درخشش در عرصه والیبال قدردانی کردند.

کاله بازی را بسیار پرقدرت آغاز کرد. با ضربات کوبنده قرا و دفاع جانانه سرمایه بازی به تساوی ۱۱-۱۱ رسید. اشتباهات دو تیم در بیرون فرستادن سرویس امتیاز را به سود سرمایه ۱۳-۱۲ کرد.

با ضربه مباشری بازی در امتیاز ۱۶-۱۵ به سود سرمایه به وقت استراحت اول رسید. اما اشتباه هر دو تیم در سرویس که شفیعی برای کاله و محمودی برای سرمایه  داشتند بازی با نتیجه ۱۷-۱۷ به تساوی رسید.

[caption id="attachment_62970" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار بانک سرمایه و آرمان اردکان-هفته نوزدهم تصاویر دیدار بانک سرمایه[/caption]

سرمایه با اشتباهات کاله یک اختلاف دو امتیازی ایجاد کرد تا عطایی درخواست زمان استراحت کند.(۱۹-۱۷)

در حالیکه سرمایه با سرویس های تماشایی موسوی و خطای بازیکنان کاله و ضربات مباشری یک اختلاف ۳ امتیازی ایجاد کرده بود(۲۲-۱۸)  عطایی دست به تعویض زد و آرمین رنجبر را بجای فرریکس و فریمان نژاد به جای قرا به زمین فرستاد.

خطای تور شفیعی از کاله، نتیجه را ۲۳-۱۹ به سود سرمایه کرد و در نهایت با برخورد سرویس زرینی این ست ۲۵-۲۳ به سود سرمایه خاتمه یافت.

تصاویر دیدار بانک سرمایه و آرمان اردکان-هفته نوزدهم [/tab] [tab]

این ست، ست هنرنمایی محمد موسوی در خط سرویس  بود. در این ست بازی از ابتدا بسیار نزدیک دنبال شد و محمد موسوی با یک کار سرعتی زیبا نتیجه را ۲-۱ به سود سرمایه کرد. همانند ست اول با اشتباهات فردی در خط سرویس توسط محمودی سپس شیرود و در نهایت موسوی نتیجه ۵-۶ به سود کاله شد. و در امتیاز ۸-۶ به سود کاله بازی به وقت استراحت اول رسید.

بازی با سرویس زیبای زرینی و امتیاز تماشایی که از برخورد ضربه قرا به دستان دفاع سرمایه بدست آمد ۱۰-۷ به سود کاله شد و عباس برقی مربی سرمایه درخواست تیم استراحت کرد.

KALLEH-MATIN-VARAMIN-11  

در ادامه این دیدار تماشایی بازیکنان سرمایه که حتی بدون حضور سکاندار خود عملکرد قابل توجهی داشتند توسط محمد موسوی ۲ امتیاز زیبای سرویس را کسب کردند و نتیجه به تساوی ۱۴-۱۴ رسید. بازی در امتیاز ۱۶-۱۵ به سود کاله به وقت استراحت دوم می رسد.

عطایی توسط علی پور که بجای شفیعی به میدان فرستاده بود نتیجه را به تساوی ۱۹ -۱۹ می رساند.  و باز هم یک امتیاز سرویس از موسوی در نتیجه ۲۳-۲۱ عطایی را ناچار به گرفتن تایم استراحت می کند. و عطایی این اختلاف را جبران می کند.و در نهایت دفاع شفیعی،  توپ را به زمین سرمایه برمی گرداند و این ست با نتیجه ۲۶-۲۴ به سود کاله خاتمه می یابد.

[caption id="attachment_61742" align="aligncenter" width="400"]تیم والیبال کاله آمل تیم والیبال کاله آمل[/caption] [/tab] [tab]

شاگردان کارخانه حتی در میان هیاهو و شور هواداران آملی  این ست را پرقدرت آغاز کردند و در حالیکه با یک اختلاف ۳ امتیازی نتیجه ۱۶-۱۳ به سود سرمایه بود زرینی امتیاز ۱۴ را برای کاله رقم زد.

در ادامه ضربه شفیعی امتیاز ۱۶ را برای کاله بدست آورد (۱۸- به ۱۶) با اوت توپی که به دست خط دفاع سرمایه برخورد کرد امتیازات ۱۸-۱۷ به سود سرمایه پیگیری شد. و در ادامه با برخورد توپ محمودی به دستان فرریکس  نتیجه ۲۰ – ۱۸ به سود سرمایه می شود. و کاملا مشهود بود که این بازیکنان سرمایه هستند که کاملا بازی را در دست دارند.

  ولی  بازیکنان کاله با انرژی و انگیزه ای که عطایی برای ادامه به آنها می داد به بازی برگشتند. و با امتیازی که قرا از دفاع سرمایه بدست آورد امتیاز ۲۰ برای کاله رقم خورد.(۲۱-۲۰)

امتیاز سرویس سعید شیرود بازی را به تساوی ۲۱ -۲۱ می رساند. و در نهایت سرمایه با ۳ امتیاز سرویس که سهم موسوی ۲ امتیاز بود با نتیجه ۲۵-۲۳ این ست را خاتمه داد.

[caption id="attachment_61582" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار بانک سرمایه و متین ورامین تصاویر دیدار بانک سرمایه[/caption] [/tab] [tab]

ست چهارم با درخشش کاله آغاز شد و این تیم با امتیازی که قرا  از دفاع سرمایه کسب کرد در امتیاز ۵-۲ پیش افتاد. ولی بازیکنان با تجربه سرمایه خیلی سریع این اختلاف را جبران کردند و باز هم با هنرنمایی موسوی در یک کار سرعتی نتیجه ۷-۶ و با تنها یک اختلاف امتیاز بازی پیگیری شد. اما با اصابت سرویس موسوی به تور و در امتیاز ۸-۷ به سود کاله بازی به وقت استراحت اول رسید.

ولی کاله باز هم جنگنده ظاهر شد و با امتیازی که قرا کسب کرد نتیجه ۱۱ - ۹ به سود کاله رقم خورد. باز هم با اشتباه محمودی و قرا در خط سرویس بازی به تساوی ۱۳-۱۳ رسید. ولی کاله تا وقت استراحت ۱۶-۱۵ نتیجه را به سود خود کرد.

در ادامه کار سرعتی موسوی بازی را به تساوی ۱۸ - ۱۸ رساند. در حالیکه بازی بسیار نزدیک دنبال می شد شیرود موفق به کسب یک امتیاز سرویس شد و کاله ۲۱-۲۰ پیش افتاد. ولی با امتیازی که محمودی از دفاع کاله بدست آورد نتیجه ۲۳-۲۲ به سرمایه پیگیری شد. و در خاتمه سرمایه با کسب امتیاز ۲۵ – ۲۲ این ست را نیز به سود به پایان رساند.

[caption id="attachment_61606" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار بانک سرمایه تصاویر دیدار بانک سرمایه[/caption] [/tab] [/tabs] وضعیت تیم ها در جدول و مسابقات آینده 

کاله آمل: تیم کاله با ۷ برد و ۱۱ شکست و با کسب ۲۲ امتیاز در رده نهم جدول جای گرفت. شاگردان عطایی  چهارشنبه ۱۴ بهمن ماه از ساعت ۱۷ در سالن مهران خراسان به مصاف شاگردان قوچان نژاد خواهند رفت.

بانک سرمایه: این تیم با کسب ۱۶ پیروزی و ۴۷ امتیاز همچنان صدرنشین باقی ماند. شاگردان مصطفی کارخانه چهارشنبه ۱۴ بهمن ماه از ساعت ۱۷ در خانه والیبال میزبان شاگردان  بناکار در شهرداری تبریز خواهند بود.

[league_table 44587]