به گزارش آریاورزش، عباس برقی مربی تیم بانک سرمایه قبل دیدار حساس هفته بیستم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بین کاله مازندران و بانک سرمایه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این دیدار برای هر دو تیم از حساسیت خاصی برخوردار است.

وی با اعلام اینکه شناخت خوبی از کاله مازندران داریم، افزود: تنها نماینده مازندران تیم خوب و منسجمی است که با توجه به میزبانی از ظرفیت تماشاگران بهره می‌برد.

مربی تیم والیبال بانک سرمایه تهران با بیان اینکه کاله از تیم‌های قدرتمندی است که همیشه از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد:‌ کاله مازندران از هواداران خون‌گرمی بهره‌مند است که همیشه حامی اصلی تیم محبوب شهرشان هستند.

[caption id="attachment_59386" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و سایپا در هفته ۱۵ لیگ برتر ۹۴ تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه در لیگ برتر ۹۴[/caption]

این مربی با اعلام اینکه مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه دچار درد از ناحیه کمر است، گفت: پزشک تیم برای این مربی کشورمان مسافرت با مسافت طولانی را صلاح ندانسته و کارخانه به آمل سفر نکرده است.

برقی خاطرنشان کرد: بانک سرمایه بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و در هر بازی تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار می‌بندیم تا دست پر از بازی‌ها خارج شویم.

وی با اشاره به اینکه دیدار کاله مازندران و بانک سرمایه از بازی‌های پرتحرک و پر هیجان لیگ برتر خواهد بود، گفت: یک فصل با تیم والیبال کاله مازندران قرارداد داشتم و مردم این شهرستان هواداران خوب و خون‌گرمی برای تیم شهرشان هستند که فقط به حمایت از کادر فنی و بازیکنان می‌پردازند.

[caption id="attachment_57141" align="aligncenter" width="720"]PEYKAN-SARMAYE-20 تیم بانک سرمایه در رقابتهای لیگ برتر[/caption]

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از فارس[/box]