به گزارش آریاورزش، مریم هاشمی سرمربی تیم بانوان دانشگاه آزاد پس از پیروزی بر ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار آریاورزش اظهار داشت: دوست دارم این برد را تقدیم به روح مادرم کنم چون اولین سالی است که در جمع ما نیست و مطمئنم که از دور شاهد موفقیت ما هستند و قطعا خوشحال می شوند.

هاشمی در موردپیروزی در این دیدار گفت: بازی خیلی خوبی بود ما سعی کردیم کنترل بازی در دست ما باشد. خیلی منطقی بازی کردیم و از هیجانات خیلی زیاد و بالا یا خیلی کم پرهیز کردیم. و این موفقیت به این دلیل است که هفته ها از نظر روانی بازیکنان را آماده کرده ایم و سعی کرده ایم اشکالات فنی تیم را برطرف کنیم که خوشبختانه موفق بودیم و توانستیم بازی را ۳-۰ به سود خود پایان دهیم. هاشمی در مورد بازی بعدی با تبریز نیز گفت : در حال حاضر، می توان گفت تیم های لیگ تا حدودی  عملکرد خوبی دارند. مثلا تیمی که در توپ گیری و دریافت عملکرد خوبی دارد در حمله ضعیف است و یا برعکس.  گرچه هستند تیم هایی هم که در هر دو فاکتور قوی هستند اما در هر صورت ما باید تلاش کنیم در امادگی کامل باشیم.

[caption id="attachment_59744" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال دانشگاه آزاد و گاز تهران، لیگ برتر بانوان۹۴ مریم هاشمی سرمربی تیم بانوان والیبال دانشگاه آزاد[/caption]