دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، در هفته نوزدهم سری مسابقات لیگ برتر والیبال ۹۴ دو تیم جواهری گنبد و شهرداری تبریز عصر چهارشنبه ۷ بهمن ماه به مصاف هم رفتند و نتیجه این دیدار تماشایی ۳-۲ به سود شاگردان بناکار رقم خورد. در ادامه میتوانید اظهارات سرمربیان را پس از مسابقه مشاهده نمایید:

[tabs type="vertical"] [tabs_head] [tab_title] اظهارات عادل بناکار [/tab_title] [tab_title] اظهارات عظیم جزیده [/tab_title] [/tabs_head] [tab]

عادل بناکار درباره پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل تیم بازرگانی جواهری گنبد، اظهار داشت:بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم چون فکر نمی‌کردیم که تیم جواهری گنبد بتواند به این شکل خوب بازی کند و حتی نسبت به تیم ما برتری نیز داشته باشد.

[caption id="attachment_63032" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار شهرداری اورمیه و کاله آمل-هفته نوزدهم تصاویر دیدار شهرداری اورمیه و کاله آمل-هفته نوزدهم[/caption]

بناکار افزود: بازیکنان ما فکر نمی‌کردند که تیم حریف بتواند بازی را تا این اندازه طوفانی آغاز کند و به همین خاطر نیز تیم حریف را دست‌کم گرفته بودند اما درهرصورت خدا را شاکرم که در لحظات پایانی توانستیم به بازی برگردیم تیم ما به این برد نیاز مبرمی داشت.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز خاطرنشان کرد:قبل از بازی به بازیکنانم گوشزد کرده بودم که اگر بازی را جدی نگیرند تیم گنبد خواهد توانست برای ما دردسرساز شود که همین اتفاق نیز رخ داد اما درنهایت بازیکنان ما خود را باور کردند و از یک باخت خانگی، پیروزی شیرین ۳ بر ۲ ساختند.

[caption id="attachment_63001" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار شهرداری اورمیه و کاله آمل-هفته نوزدهم تصاویر دیدار شهرداری اورمیه و کاله آمل-هفته نوزدهم[/caption]

[/tab] [tab]

عظیم جزیده درباره باخت تیمش مقابل شهرداری تبریز اظهار داشت:بازیکن ما در این دیدار خیلی خوب بازی کردند و حتی می‌توانستند با نتیجه ۳ بر یک پیروز میدان باشند اما درنهایت این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: علی‌رغم اینکه تیم والیبال شهرداری تبریز با استفاده از تجربه بالای بازیکنان خود توانست به بازی برگشته و از یک باخت خانگی پیروزی شیرینی را رقم بزند اما تیم من تنها با ۱۰ بازیکن به تبریز آمد که در نیمکت دست ما خالی بود.

سرمربی تیم والیبال جواهری گنبد خاطرنشان کرد:تیم ما در نیم‌فصل دوم فقط ۱۰ بازیکن دارد که این موضوع کار ما را برای همه بازی‌ها سخت کرده است و ما نمی‌توانیم در دقایق حساس مسابقه بازیکنان خود را تعویض کرده و تصمیمات درستی بگیریم.

جزیده گفت:درهرصورت به تیم والیبال شهرداری تبریز تبریک می‌گویم که توانست در این مسابقه به بازی برگشته و درنهایت پیروزی را مال خود کند.

[caption id="attachment_63053" align="alignnone" width="800"]تصاویر دیدار شهرداری اورمیه و کاله آمل-هفته نوزدهم تصاویر دیدار شهرداری اورمیه و کاله آمل-هفته نوزدهم[/caption]

[/tab] [/tabs]

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از تسنیم[/box]