به گزارش آریاورزش، جهانگیر سید عباسی روز چهارشنبه پیش از دیدار تیمش مقابل کاله مازندران افزود: این دیدار برای تیم کاله مازندران از اهمیت بیشتری برخوردار است و این تیم برای ماندن در جمع هشت تیم و رسیدن به پلی آف مقابل ما صف آرایی می کند.

سیدعباسی اظهار کرد: تیم شهرداری ارومیه نیز هفته گذشته دچار شکست ناباورانه ای مقابل آرمان ورزشی اردکان شده است و برای ترمیم روحیه بازیکنان باید مقابل کاله پیروز شویم.

[caption id="attachment_62186" align="aligncenter" width="900"]تصاویر مسابقه آرمان اردکان و شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال ۹۴ جهانگیر سیدعباسی[/caption]

سید عباسی گفت: پیروزی مقابل کاله مازندران انرژی مثبتی به بازیکنان شهرداری ارومیه می بخشد تا با انگیزه بیشتری به سه دیدار باقی مانده در دور برگشت بیندیشند. وی ادامه داد: به یقین حضور پرشور هواداران در سالن و تشویق بازیکنان مهمترین رمز موفقیت تیم شهرداری ارومیه در دیدار با تیم کاله مازندران خواهد بود. سید عباسی افزود: شکست هفته گذشته مقابل تیم آرمان ورزشی اردکان خاطره ای تلخ، ولی تجربه ای آموزنده برای بازیکنانم بود تا به این باور برسند که غرور آفت ورزش است و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.

[caption id="attachment_62143" align="aligncenter" width="900"]تصاویر مسابقه آرمان اردکان و شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال ۹۴ تصاویر مسابقه آرمان اردکان و شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

جهانگیر سیدعباسی اضافه کرد: حفظ روحیه جنگندگی و تسلیم ناپذیری تا کسب آخرین امتیاز باید در بین تک تک بازیکنان نهادینه شود و به هیچ وجه نباید یک مسابقه را از پیش برنده تلقی کرده و بازی را به امید پیروزی رها کرد. سید عباسی افزود: تصمیم اعضای شورای شهر و مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه در رایگان کردن بلیط این دیدار در آستانه ایام دهه فجر اقدامی پسندیده و قابل تقدیر است تا هواداران و جوانان پرشور شهرمان با آرامش خاطر بیشتری به سالن آمده و تیم محبوبشان را همانند همیشه تشویق کنند.

تصاویر مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و سایپا در لیگ برتر۹۴

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از ایرنا[/box]