به گزارش آریاورزش،  محمدرضا داورزنی در مراسم امضای قرارداد در نشست خبری سرمربی برزیلی تیم والیبال ساحلی ایران اظهار داشت: مردم ایران انتظار دارند والیبال ساحلی نیز مثل سالنی در همه ابعاد خود رشد و توقعات را برآورده کند.

داورزنی ادامه داد: امکان رشد و پیشرفت در والیبال ساحلی بیشتر از سالنی است. تلاش فدراسیون هم در چند سال گذشته با توجه به سواحل زیاد و ۴ فصل بودن آنها این بوده که والیبال ساحلی را در ۱۲ ماه سال فعال نگه دارد. ما در تلاش هستیم تا با هدف توسعه بازی‌های ساحلی در مناطق مستعد گام‌های بلندی را مثل والیبال سالنی برداریم.

بازدید ایلیا اولودورسکی از امکانات کیش برای تورجهانی والیبال ساحلی

رئیس فدراسیون والیبال گفت: در نشست سالانه فدراسیون جهانی در لوزان با رئیس کمیته ساحلی SIVB صحبت‌هایی انجام شد تا ایران در بخش ساحلی فعالیت کمی و کیفی جدی‌تری انجام دهد ما پیشنهاد میزبانی تور ساحلی را به فدراسیون جهانی دادیم و فدراسیون جهانی نیز با توجه به شرایط‌مان توافق سه ساله‌ای برای میزبانی کیش حاصل شد. البته ما به دنبال برگزاری مسابقات دیگری هم هستیم امیدوارم میزبانی خوبی داشته باشیم و تیم‌های خوبی را راهی مسابقات کنیم.

داورزنی تصریح کرد: ما بررسی‌هایی انجام دادیم تا یک مربی خوب در کنار تیم باشد و بازیکنان را هدایت کند در نهایت در مورد لوسیانو به جمع‌بندی نهایی رسیدیم و حدود یک ماه به صورت آزمایشی با هم کار کنیم و در صورت توافق و رضایت طرفین قرارداد بلندمدتی با او به امضای برسانیم.

beach-volleyball-iran-94 1

داورزنی ادامه داد: لوسیان و از فردا چهارشنبه به کیش می‌رود تا کارش را با سه تیم ایران آغاز کند. ما بعد از تور جهانی در مورد نحوه همکاری در آینده با او صحبت می‌کنیم. ما به دنبال قهرمانی در تور جهانی نیستیم و یکی از اهداف ما بررسی عملکرد سرمربی جدید است.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان گفت: امیدوارم لوسیانو ببیند که ایران کشور امن و مهمان‌نوازی است.بعد از این مسابقات لیگ ساحلی را با ۸ تیم به صورت رفت و برگشت برگزار خواهیم کرد، من مطمئن هستم که پتانسیل ایران در والیبال ساحلی زیاد است و حتی شانس حضور در المپیک را دارد. برگزاری والیبال ساحلی در جزیره کیش یک معامله دو سر برد هم برای بخش خصوصی و هم برای والیبال است.

[caption id="attachment_48053" align="alignnone" width="800"]جلسه داورزنی با مونسان در منطقه آزاد کیش محمدرضا داورزنی[/caption]

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از روابط عمومی فدراسیون والیبال[/box]