یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریا ورزش ،سرمربی تیم والیبال سایپا درباره دیدار تیمش با گوهر کویر زاهدان گفت: هنوز نامه‌ای مبنی بر برگزاری این دیدار به باشگاه ابلاغ نشده است.

ناصر شهنازی ، درباره تصمیم نهایی سازمان لیگ در خصوص دیدار تیم سایپا و گوهر کویر زاهدان که در زمان برگزاری این مسابقه از سوی ناظر با نتیجه ۳ بر صفر اعلام شده بود گفت: بر اساس روال قانونی مسابقات تیمی که در سالن مسابقه حاضر نشود با نتیجه سه بر صفر بازنده است.

وی ادامه داد: ناظر دیدار در زمان تعیین شده برای این دیدار بر مبنای قانون بازی را سه بر صفر اعلام کرد، سازمان لیگ هم این موضوع را تایید کرده است اما به نظر می‌رسد قرار است این بازی برگزار شود که البته هنوز نامه رسمی ابلاغ نشده است که باید این دیدار با تیم گوهر کویر زاهدان برگزار شود.

تصاویر مسابقه والیبال سایپا  و پیکان

شهنازی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به دیدار این هفته تیمش مقابل متین صالحین ورامین اشاره کرد و گفت: در دیدار رفت تیم ما از لحاظ روانی بر حریف برتری داشت اما در این موضوع شکی نیست که تیم متین از بازیکنان باتجربه و بزرگی بهره‌مند است. به میزانی که می‌توان اذعان داشت تیم متین باتجربه‌ترین تیم لیگ است.

وی ادامه داد: از آنجایی که این دیدار در شهر ورامین برگزار می‌شودو قطعا هوداران ورامینی به حمایت از تیم خود خواهند پرداخت، دیداری سنگین برای ما خواهد بود.

شهنازی اضافه کرد:تمام تلاش ما کسب پیروزی در این دیدار است اما به خوبی می‌دانیم که کار آسانی پیش رو نخواهیم داشت. بازیکنان من در تمام مسابقات خود با انگیزه ظاهر می‌شودند و بدون شک در این مسابقه هم پرتلاش ظاهر خواهند شد.

تصاویر مسابقه والیبال سایپا  و پیکان

سرمربی سایپا درباره این موضوع که تیمش چند درصد شانس حضور در مرحله پلی‌آف و جمع هشت تیم را خواهد داشت،‌اظهار کرد: بدون شک کار سختی پیش روی همه تیم‌هایی است که برای حضور در هشت تیم در تلاش هستند، خواهد بود. تیم‌های چهارم تا نهم جدول شانس این را دارند که در جمع هشت تیم قرار گرفته و حضور در پلی‌آف را تجربه کنند و این کار را سخت می‌کند. شهنازی با بیان این مطلب که لیگ امسال بسیار فشرده است و جز یکی دو تیم بالای جدول باقی تیم‌ها شانس یکسانی برای صعود دارند،‌گفت: به اعتقاد من تیمی در نهایت به هدف خود خواهد رسید که در بازی‌های باقی‌مانده من اشتباه تر ظاهر شود. با این وجود هنوز نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی داشت و همین اتفاق کار را حساس‌تر می‌کند.

سرمربی تیم والیبال سایپا در پایان ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند به پلی‌آف برسد،‌گفت: بازیکنان من از ابتدای فصل نشان دادند که پتانسیل کافی برای قرار گرفتن در جمع تیم‌های بالای جدول را دارند. امیدوارم به آنچه شایستگی‌اش را داریم دست پیدا کنیم.

[caption id="attachment_61863" align="alignnone" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال سایپا  و پیکان تصاویر مسابقه والیبال سایپا  و پیکان[/caption]

[box type="shadow" align="" class="" width=""]منبع:باشگاه خبرنگاران جوان[/box]