به گزارش آریاورزش، محمد ترکاشوند درباره دیدار این هفته تیم والیبال متین صالحین ورامین مقابل تیم سایپا گفت: کار سختی مقابل تیم سخت‌کوش سایپا خواهیم داشت. هیچ تیمی نمی‌تواند به راحتی سایپا را شکست دهد و بدون شک این سختی برای تیم ما هم وجود خواهد داشت.
ترکاشوند ادامه داد: در چند بازی اخیر تیم من با شکست مواجه شده است و حالا پس از پیروزی مقابل گوهر کویر زاهدان باید تلاش کنیم که به روند خوب خود بازگردیم. دیدار با سایپا امتحان بزرگی برای بازیکنان من است که بتوانند با تلاش خود بار دیگر روند پیروزی‌های خود را آغاز کرده و آن را در هفته‌های باقی‌مانده تداوم ببخشند.
[caption id="attachment_62127" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار ثامن‌الحجج خراسان و متین ورامین محمد ترکاشوند سرمربی تیم متین ورامین[/caption]
ترکاشوند به دیدار رفت تیمش با سایپا اشاره کرد و گفت: در تهران دیدار سختی را با این تیم برگزار کردیم. بازیکنان سایپا تا دقایق پایانی جنگیدند و در یک دیدار پنح سته موفق شدند در نهایت تیم ما را شکست دهند.
وی با بیان این مطلب که بازیکنان من در صدد جبران شکست دیدار رفت خواهند بود، اظهار داشت: امیدوارم با حمایت هواداران خود و کم اشتباه ظاهر شدن مقابل تیم سایپا به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنیم.
تصاویر دیدار ثامن‌الحجج خراسان و متین ورامین
محمد ترکاشوند درباره دیدار با گوهر کویر زاهدان که خارج از برنامه لیگ برگزار شد، گفت: بازی سختی نبود و توانستیم به راحتی این تیم را شکست دهیم. هفته بعد را استراحت خواهیم داشت و می‌توانیم خود را برای دو دیدار باقی مانده لیگ مقابل پیکان و آلومینیوم آماده کنیم.
ترکاشوند در بخش دیگری از صحبت‌هایش به دیدار تیم متین با ثامن الحجج  خراسان و قبول شکست در آن مسابقه اشاره کرد و گفت: بازیکنان من در دیدار با ثامن بسیار پراشتباه بودند و حریف هم از این موضوع استفاده کرده و از همان ابتدا بر بازی تسلط پیدا کرد.
[caption id="attachment_62116" align="alignnone" width="800"]تصاویر دیدار ثامن‌الحجج خراسان و متین ورامین تصاویر دیدار ثامن‌الحجج خراسان و متین ورامین[/caption]
[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان[/box]