به گزارش آریاورزش، باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا در نامه ای به فدراسیون والیبال تاکید کرد اگر نتیجه دیدار تیم سایپا با گوهر کویر زاهدان اعلام نشود، از لیگ برتر انصراف خواهد داد.

 سرپرست تیم والیبال سایپا در این خصوص گفت: تیم والیبال سایپا در روز چهارشنبه هفته گذشته و در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر با گوهر کویر زاهدان مسابقه داشت که تیم گوهر به موقع به تهران نرسید و باید نتیجه این مسابقه سه بر صفر به سود سایپا اعلام شود.

[caption id="attachment_56644" align="alignnone" width="800"]تصاویر مسابقه سایپای تهران و شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال ۹۴ تیم والیبال سایپای تهران در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

امید هاشمی با تاکید بر اینکه هر نوع تغییر در برنامه مسابقات باید با هماهنگی دو تیم و سازمان لیگ باشد، افزود: سایپا برای دیدار با گوهر برنامه خاص خود را پیاده کرد و اگر ۴۸ ساعت زودتر از زمان برگزاری مسابقه به سایپا اعلام می شد، می توانستیم آن برنامه را لغو کنیم. اما اینگونه نشد و پس از ۴۸ ساعت و بدنبال برگزاری اردو و هزینه های بسیار، اعلام شد که گوهر به دیدار با سایپا نمی رسد.

سرمربی تیم والیبال سایپا نیز درباره وضعیت بوجود آمده برای این تیم اظهار داشت: هم اکنون سایپا در رتبه نهم جدول قرار دارد و اگر نتیجه مسابقه با گوهر در جدول محسوب شود، به رتبه هشتم صعود می کنیم.

تصاویر مسابقه سایپای تهران و شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال ۹۴ ناصر شهنازی با بیان اینکه هشت تیم برتر این رقابت ها به مرحله پلی آف صعود می کنند، گفت: اعلام نتیجه و قرار گرفتن در رتبه هشتم از نظر روحی و روانی برای نارنجی پوشان مهم است؛ زیرا انگیزه آنان را برای دیدارهای پیش رو بیشتر خواهد کرد.

وی در ادامه به تغییر برنامه دور رفت لیگ و دیدار سایپا در تهران با شهرداری ارومیه اشاره کرد و گفت: آن تغییر نیز به ضرر سایپا بود و در حال حاضر که در دور برگشت و حساسیت های بیشتر مسابقات قرار داریم، باید به ارومیه برویم و با این تیم مدعی مسابقه بدهیم. تیم والیبال سایپا روز چهارشنبه هفته جاری با تیم متین صالحین در ورامین مسابقه دارد. این تیم هم اکنون با ۲۳ امتیاز از ۸ برد و یک بازی کمتر در رتبه نهم جدول ایستاده است.

تصاویر مسابقه والیبال سایپا تهران و متین ورامنین در لیگ برتر والیبال ۹۴

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از ایرنا[/box]