به گزارش آریاورزش، تیم والیبال پیکان امروز در شرایطی باید مقابل شهرداری تبریز به میدان رود که دو مهره اصلی خود یعنی رضا صفایی و سامان فائزی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

رضا صفایی بازیکن متعصب تیم والیبال پیکان درباره مصدومیت خود گفت: متاسفانه در بازی برابر سایپا در ست نخست یک شیرجه زدم که باعث شد کمی از ناحیه پا با درد مواجه شوم و نتوانستم به بازی ادامه دهم. بابت آن اتفاق بسیار ناراحت شدم اما خداراشکر مشکل جدی ندارم و با انجام MRI مشخص شد که فقط در پایم التهابی وجود دارد که با فیزیوتراپی و دارو حل خواهد شد.

[caption id="attachment_57310" align="aligncenter" width="400"]تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴ رضا صفایی [/caption]

صفایی در ادامه گفت: من در هر تیمی که باشم برای پیروزی تیمم بسیار مهم است و در کل روی تیمم بسیار تعصب دارم و خیلی وقت ها حتی با درد هم بازی می کنم. در بازی ها از همه نیرویم استفاده می کنم حتی در تمرینات هم به همین شکل هستم و در واقع تمرین با بازی برایم فرقی ندارد همیشه سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. به هر حال مصدومیت هم جزوی از ورزش است و باید با آن کنار بیایم.

صفایی در پایان گفت: متاسفانه پیکان چند وقتی است که با بدشانسی مواجه شده و  بچه ها مصدوم شدند. همه ما نگران تیم هستیم از بازیکن تا مدیرعامل دل مان می خواهد بار دیگر قهرمانی را کسب کنیم و برای همین هم با هم یکدل هستیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم.

صفایی افزود : با آقای شیعی گفت و گوی کوتاهی داشتیم و او هم نگران مصدومیت های ما و نتایج تیم بود که انشالله با کمک همدیگر این روزهای بحرانی را پشت سر می گذاریم و برای رقابت های پلی آف دوباره با قدرت وارد مسابقات می شویم. پیکان یکی از حرفه ای ترین باشگاه های ایران است که از مدیریت و کادر فنی بسیار خوبی بهره می برد و بازیکنان هم با هم متحد و یکدل هستند برای همین باز هم ثابت خواهیم کرد که قهرمانی لایق تیم ماست و برای رسیدن به آن با تمام وجود خواهیم جنگید.

گزارش تصویری مسابقه پیکان تهران و جواهری گنبد در لیگ برتر والیبال ۹۴

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از کاپ[/box]