دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، از چهارچوب رقابتهای لیگ برتر والیبال ۹۴ ، دو تیم کاله آمل و جواهری گنبد از ساعت ۱۷ عصر امروز ۳۰ دی ماه در سالن پیامبر اعظم آمل به مصاف هم رفتند که این دیدار نهایتا با برتری ۳-۰ یاران عطایی در تیم کاله خاتمه یافت، برتری تیم کاله آمل طبق روند امتیازگیری زیر به دست آمد.

[event_results 55555] [gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="61705,56624"] وضعیت ۲ تیم بعد از این نتیجه و برنامه مسابقات بعدی آن‌ها

تیم کاله آمل با این نتیجه به نهمین برد خود در رقابتهای این فصل دست یافت و با ۹ برد و ۲۸ امتیاز فعلا در رده هفتم جدول جای گرفت. شاگردان عطایی روز چهارشنبه ۷ بهمن ماه از ساعت ۱۷ عصر در سالن غدیر ارومیه به مصاف شاگردان سیدعباسی در تیم شهرداری ارومیه خواهند رفت.

تیم بازرگانی جواهری گنبد هم با این شکست متحمل ۱۲‌مین باخت خود در این فصل شد و با ۶ برد و ۱۶ امتیاز در مکان دهم جدول جای گرفت.جوانان ترکمن‌صحرا روز چهارشنبه هفتم بهمن ماه از ساعت ۱۷ در سالن شهید اقدمی تبریز به مصاف شاگردان بناکار در تیم شهرداری تبریز خواهند رفت.

[league_table 44587] [caption id="attachment_61742" align="aligncenter" width="400"]تیم والیبال کاله آمل تیم والیبال کاله آمل[/caption]