به گزارش آریاورزش، از چهارچوب رقابتهای لیگ برتر والیبال ۹۴ ، دو تیم آلومینیوم المهدی و بانک سرمایه از ساعت ۱۷:۳۰ عصر ۳۰ دی ماه در سالن فجر بندرعباس به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری بانک سرمایه و با نتیجه ۳ - ۰خاتمه یافت. [event_results 55558] [gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="61614,59508"]

گزارش ست به ست دیدار آلومینیوم المهدی و بانک سرمایه تا دقایقی دیگر

[tabs type="horizontal"] [tabs_head] [tab_title] ست نخست [/tab_title] [tab_title] ست دوم [/tab_title] [tab_title] ست سوم [/tab_title] [/tabs_head] [tab]

 بازی در ابتدای ست اول نزدیک آغاز شد اما همانطور که انتظار میرفت تیم سرمایه بازی خود را به میزبان تحمیل کرد. نتیجه تا امتیاز ۳ پایاپای پیش میرفت که دو امتیاز مستقیم سرویس از محمد موسوی حساب کار را (۵-۳) کرد. میزبان موفق شد در امتیاز ۶ اختلاف ایجاد شده را جبران کند اما این شاگردان کارخانه بودند که با ایجاد دو اختلاف امتیاز، و با نتیجه (۸-۶) به وقت استراحت فنی اول رسیدند.

پس از این وقت استراحت سرویس های هدفمند عادل غلامی و دفاع های موفق بازیکنان سرمایه باعث شد تا حساب کار (۱۳-۹) شود. امتیاز چهاردهم را موسوی روی پاس یک دست زیبای مهدی مهدوی که امروز از ابتدا در ترکیب قرار گرفته بود به دست آورد. اشتباهات بازیکنان آلومینیوم و دفاع های موفق محمد موسوی باعث شد تا حساب کار (۱۷-۱۰) شود.

پس از این بازیکنان آلومینیوم به خود آمدند و سعی در کاهش اختلاف داشتند و کارخانه را مجبور به درخواست تایم کردند(۲۱-۱۷). پس از این وقت استراحت روند خوب آلومینیوم ادامه داشت و حتی موفق شدند که اختلاف را به دو امتیاز کاهش دهند (۲۱-۱۹). اما این بازیکنان سرمایه بودند که به خود آمده و این ست را با نتیجه ۲۵-۲۰ به سود خود به پایان رساندند.

[caption id="attachment_61583" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار بانک سرمایه و متین ورامین بانک سرمایه[/caption]

[/tab] [tab]

تنها امتیازی که میزبان توانست بانک سرمایه را به چالش بکشد همان امتیاز اول بود(۱-۱). پس از این امتیاز دفاع های محمد موسوی و توپ گیری های برادران ظریف و آبشار های شهرام محمودی باعث شد تا تیم سرمایه با ۵ اختلاف امتیاز به وقت استراحت فنی اول برسد (۸-۳). پس از وقت استراحت فنی اول شاگردان کارخانه به مرور تاکتیک پرداختند و ضعف تیم آلومینیوم در دریافت و حمله باعث شد که بانک سرمایه (۱۶-۷) پیش بیفتد.

پس از وقت استراحت فنی ذوم کارخانه به تدریج بازیکنان ذخیره خود را وارد بازی کرد اما این تغییرات در روند خوب تیم سرمایه وقفه ای ایجاد نکرد تایم های سرمربی آلومینیوم هم کارساز نبود تا حساب کار (۲۴-۱۰) شود. پس از این امتیاز بازیکنان آلومینیوم چند امتیاز پشت سر هم گرفتند اما در امتیاز(۲۴-۱۳) این تیم سرمایه بو د که با کسب امتیاز ۲۵ ست دوم را هم به سود خود به پایان رساند.(۲۵-۱۳)

تصاویر دیدار بانک سرمایه و متین ورامین

[/tab] [tab]

شاگردان اعرابی با وجود اینکه برای خود شانسی متصور نبودند اما از هیچ تلاشی کوتاهی نکردند و این ست با امتیاز حاصل از تلاش تیمی آنها آغاز شد.

در ادامه با بیرون رفتن توپ موسوی نتیجه ۲-۲ به تساوی می رسد. ولی اشتباهات فردی شاگردان کارخانه موجب می شود که با بیرون رفتن توپی که به دستان موسوی اصابت کرده نتیجه ۵-۳ به سود آلومینیوم رقم بخورد. هر دو تیم در خط سرویس اشتباهات زیادی مرتکب می شوند ولی این امر از برتری شاگردان کارخانه نمی کاهد. و سرمایه داران دوباره نبض بازی را در دست می گیرند و با ضربه مباشری بازی به تساوی ۶ - ۶ می رسد.

در حالیکه که نتیجه ۸-۶ به سود سرمایه در جریان بود اعرابی تقاضای تایم استراحت می کند. بعد از این تایم بازی بسیار نزدیک دنبال می شود ولی تا زمان تایم استراحت دوم نتیجه ۱۶-۱۳ به سود سرمایه رقم می خورد. اما سرمایه داران تصمیم می گیرند کار را یکسره کنند و موفق می شوند یک اختلاف ۴ امتیازی ایجاد کنند و نتیجه را ۱۸-۱۴ به سود خود می کنند. اما احمدی تا حدی اختلاف را کم کند و امتیاز آلومینیوم را به ۱۷ افزایش دهد (۱۹-۱۷)

در حالیکه نتیجه ۲۲-۱۸ به سود سرمایه در جریان بود مصطفی کارخانه، میربابک موسوی را بجای مباشری به زمین می فرستد و همین بازیکن با کسب امتیاز ۲۵ – ۲۰ به این بازی خاتمه می دهد.

محمد فلاح

[/tab] [/tabs]

وضعیت دو تیم در جدول رده بندی و دیدارهای هفته نوزدهم

تیم آلومینیوم با این شکست و با ۱۱ امتیاز در رده یازدهم جدول باقی ماند. این تیم روز چهارشنبه ۷ بهمن ماه از ساعت ۱۷ عصر در سالن فجر بندرعباس با شاگردان جبار قوچان نژاد دیدا خواهد داشت.

تیم بانک سرمایه با ۱۶ امین پیروزی خود و  کسب ۴۷ امتیاز، مجددا صدرنشین شد. شاگردان مصطفی کارخانه روز چهارشنبه هفتم بهمن ماه از ساعت ۱۷ در خانه والیبال میزبان تیم آرمان اردکان  خواهند بود.

[league_table 44587]