به گزارش آریاورزش، محمد شعبان خمسه گفت : این تیم‌ها که نتایج بازی با آن‌ها از پیش مشخص است شبیه سایه هستند و هیچ کمکی به والیبال نمی‌کنند به طور مثال رفتن تا زاهدان برای انجام یک بازی که نتیجه‌اش را می‌دانیم فقط خسته کننده است و هیچ بار فنی برای تیم‌ها به همراه ندارد.  مربی بین‌المللی والیبال ادامه داد : انجام بازی بی کیفیت در مسابقات حرفه‌ای لیگ برتر منطقی نیست.

شعبان خمسه در خصوص بازیکنان خارجی که در تیم‌های حاضر در لیگ برترهستند، گفت : وضعیت فنی خارجی های لیگ امسال به مراتب بهتر از سنوات قبل است به طوری که می‌شود به راحتی گفت: اسم‌شان به رسم‌شان هماهنگ است.

او افزود: حضور بازیکن خارجی آماده در لیگ برای دیگر والیبالیست‌های جوان تیم‌ها به مثابه کلاس آموزشی است و بار مثبتی در پی دارد. به بازیکنان فیکس فرصت ریکاوری می‌دهیم.
[caption id="attachment_61870" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال سایپا  و پیکان تصاویر مسابقه والیبال سایپا  و پیکان[/caption]
مربی تیم والیبال سایپا در ادامه گفت:‌ در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فردا در برابر تیم گوهر کویر زاهدان باید بازی کنیم. با توجه به شرایط حریف قرار است مقابل زاهدانی‌ها بیشتر از نیروهای جوان استفاده کنیم و به بازیکنان فیکس و اصلی فرصت ریکاوری و استراحت خواهیم داد.

محمد شعبان خمسه افزود: مسئولان لیگ امسال با حضور  تیم هایی موافقت کردند که از همان ابتدای فصل شرایط مالی خوبی نداشتند و همین مساله باعث شد تا در طول بازی‌ها دچار مشکل شوند و درنیم فصل دوم هم برنامه‌های‌ بازی‌ها را تغییر دهند.

[caption id="attachment_61854" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال سایپا  و پیکان تصاویر مسابقه والیبال سایپا  و پیکان[/caption] [box type="shadow" align="" class="" width=""]صدا و سیما[/box]