دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403

سرمربی تیم جواهری گنبد با بیان اینکه تیمش در دیدار مقابل آرمان اردکان، ضعیف‌ترین بازی فصل را داشت، اعتراف کرد که هدف جواهری در این فصل بقا در لیگ برتر والیبال است. به گزارش آریا ورزش،عظیم جزیده سرمربی تیم جواهری گنبد پس از شکست خانگی تیم جواهری گنبد مقابل آرمان اردکان در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال، گفت: بازی بسیار بدی انجام دادیم و در تمامی فاکتورها ضعیف بودیم تیم آرمان بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت، بخصوص در دفاع و سرویس آنها موفق بودند که منجر به پیروزی‌ شان هم شد.

مصطفی باقری

جزیده با وجود این شکست از شاگردانش و عملکرد آنها راضی است: کارمان برای رسیدن به پلی‌آف بسیار سخت شده است. اگر می‌خواهیم به این مرحله راه پیدا کنیم باید در هر پنج دیدار پیش‌رو پیروز شویم. هدف تیم جواهری گنبد در این فصل لیگ برتر والیبال، بقا است. در مجموع از نتایجی که تا اینجای فصل با بازیکنان جوان و نوجوان مان به دست آورده ایم، رضایت دارم. او درباره بازی فردا مقابل کاله گفت:ابراهیم چابکیان سرعتی‌زن جدید تیم جواهری گنبد هم برای دیدار مقابل کاله مازندران آماده خواهد بود.مقابل این تیم هم کار دشواری خواهیم داشت. هر دو تیم برای شما هستند و به نوعی می توان داربی شمالی ها نامید و امیدوارم که بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

[caption id="attachment_55104" align="alignnone" width="800"]تصاویر مسابقه جواهری گنبد در لیگ برتر والیبال ۹۴  تصاویر مسابقه جواهری گنبد در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

[box type="shadow" align="" class="" width=""]کاپ[/box]