به گزارش آریاورزش ، مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه بعد از پیروزی تیمش مقابل تیم متین ورامین گفت: «بازی سختی مقابل متین ورامین داشتیم اما خداروشکر با یک برد ارزشمند در کورس قهرمانی باقی ماندیم.تیم ما تا به حال عملکرد خوبی داشته است و برای ما مهم است که به عنوان تیم اول از گروه صعود کنیم.»

وی‌افزود: «خوشبختانه انسجام و کار گروهی بازیکنان ما در بازی مقابل متین ورامین بسیار خوب بود و از عملکرد آنها بسیار راضی هستم.هم اکنون شرایط ایده آلی داریم و امیدوارم همچنان این مسیر ادامه داشته باشد.»

مصطفی کارخانه در واکنش به صحبت های احسن‌الله شیرکوند لیبروی تیم متین ورامین مبنی بر اینکه ناظران و داوران از بانک سرمایه حمایت می کنند،اظهار کرد: «متاسفانه در لیگ والیبال شرایطی به وجود آمده‌است که اصلا مناسب نیست. در ورزش حرفه ای و قهرمانی برد و باخت وجود دارد و این مسئله به داور و ناظران ربطی ندارد. داوران ما بین المللی هستند و به طور حتم شان و منزلت خودشان را برای یک بازی به خطر نمی اندازند.»

[caption id="attachment_61574" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار بانک سرمایه و متین ورامین تصاویر دیدار بانک سرمایه و متین ورامین[/caption]

سرمربی تیم بانک سرمایه با انتقاد از صحبت های لیبروی تیم ورامین اظهار کرد:«در جریات مسابقات برد و باخت طبیعی است. تیم ما از نظر فنی عملکرد بهتری داشت و نتیجه خوبی هم به دست آورد. اگر ما مدعی هستیم که ورزش قهرمانی و حرفه ای را دنبال می کنیم باید دید قهرمانی هم داشته باشیم. تیم بانک سرمایه در مسابقات لیگ دو باخت داشته است که مقصر اصلی آن دو باخت من و بازیکنانم بودند ولی حالا این درست است که برای آن دو باخت دیگران را منتهم کنم.»

وی بیان کرد: «تیم متین ورامین عملکرد خوبی داشت اما ما از نظر فنی قدرتمندتر بودیم و توانستیم این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم. اگر قرار باشد بعد از هر باخت داوران را متهم کنیم کار درست و اخلاقی نیست و به نظرم کمیته داوران باید در برابر این صحبت ها واکنش نشان دهد و اجازه به حاشیه بردن لیگ را ندهد.»

کارخانه با تاکید بر اینکه حساسیت ها برخی بازی ها باعث اختلاف و دعوا در رقابت‌های لیگ شده‌است،عنوان کرد: «متاسفانه برخی از بازی‌ها بی دلیل حساس شدند در حالی که تیم ها هنوز به پلی آف صعود نکردند و مرحله سخت مسابقات لیگ هنوز شروع نشده است. آقایان ظرفیت خودشان را بالا ببرند.اگر تیمی بازی را می بازد باید نکات ضعفش را پیدا کند و به دنبال حل آن در بازی‌های بعد باشد نه اینکه به دنبال مقصر برای باخت تیمش باشد.»

[caption id="attachment_61565" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار بانک سرمایه و متین ورامین تصاویر دیدار بانک سرمایه و متین ورامین[/caption]

[su_tooltip style="blue" position="north" shadow="yes" title="برگرفته از آنا" content="[su_button] گروه رسانه‌های خبری آریاورزش [/su_button]" close="yes"][su_button] گروه رسانه‌های خبری آریاورزش [/su_button][/su_tooltip]