دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش،از چهارچوب رقابتهای لیگ برتر والیبال۹۴ و در هفته هفدهم این مسابقات، دو تیم جواهری گنبد و آرمان اردکان از ساعت ۱۷ عصر امروز در سالن المپیک گنبد با قضاوت بهروز جعفری به مصاف هم رفتند که این دیدار نهایتا با نتیجه ۰-۳ و با روند امتیازگیری زیر به سود آرمان اردکان خاتمه یافت.

[event_results 55550] [gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="56624,58407"] وضعیت تیم ها در جدول رده بندی و دیدارهای هفته آتی ۲۰۱۶-۰۱-۱۷_۱۹-۳۶-۴۴

شاگردان عظیم جریده با این باخت متحمل ۱۱‌مین شکست خود در دیدارهای این فصل شدند و در مکان دهم جدول باقی‌مانند.جوانان ترکمن صحرا با این نتیجه تا حدودی شانس صعود به پلی‌آف برایشان سخت شد و از ساعت ۱۷ چهارشنبه همین هفته دیداری سخت در آمل برابر کاله این شهر خواهند داشت.

۲۰۱۶-۰۱-۱۷_۱۹-۳۷-۱۴

یاران کاپیتان بهبودی هم با این نتیجه به هشتمین برد خود در این فصل دست یافتند و فعلا در مکان هشتم جدول هستند. اردکانی‌ها باید در هفته آینده در تقابلی سخت و نفس‌گیر به مصاف تیم پرمهره شهرداری ارومیه بروند. مسابقه‌ای که در آن شهرداری ارومیه برای ماندن در کورس صدر جدول مرحله مقدماتی از جان مایه خواهد گذاشت و آرمان نیز باید برای راهیابی به پلی‌‌آف هر چه در چنته دارد رو کند.

[league_table 44587]