یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش ،  مسعود آرمات در گفت و گویی اظهار کرد : فرانسه و لهستان خیلی قوی هستند. شاید آن‌ها خوشحال باشند که به مسابقات انتخابی المپیک آسیا می‌آیند زیرا براحتی سهمیه المپیک می گیرند. ما کار آسانی برابر آن‌ها نداریم. ژاپن امتیاز میزبانی دارد و استرالیا هم سال ها تلاش کرده و دوره قبل سهمیه داشته و به نوعی مدافع کسب سهمیه در این مسابقات است. چین هم شرایط خیلی خوبی دارد و براحتی تسلیم نمی شود. با همه این‌ها به نظرم آسیایی‌ها حریفان خیلی سرسختی نیستند.

وی افزود: ما فرصت کمی داریم که تیم ملی را آماده کنیم. باید تلاش زیادی انجام دهیم و در همه مسابقات برای برد بازی کنیم. حتی می توانیم لهستان و فرانسه ر ا هم ببریم. باید مرتب تمرین کنیم تا بتوانیم از موجودیت والیبال ایران در سال های گذشته دفاع کنیم. فکر می کنم ۷۰ درصد شانس صعود داریم. اما نباید از پیش برنده راهی مسابقات شویم. باید تلاش کنیم. نسل طلایی ما امسال در اوج کارش است و باید قدرتمان را نشان دهیم.

novin-mehrpars26

کارشناس والیبال خاطرنشان کرد: سی‌چلو خوشبختانه تمام روحیات والیبال ایران را می شناسد. لوزانو اما باید بیشتر با شرایط والیبال ما آشنا شود. تیم ملی می تواند بازی‌های دوستانه و تدارکاتی خوبی داشته باشد تا از نظر بدنسازی شرایط بازیکنان را حفظ کند. باید بازی‌های تدارکاتی و اردوهای تمرینی خوبی داشته باشیم. سی‌چلو باید زودتر اردوها را برگزار کند.

آرمات در باره کیفیت مسابقات لیگ هم تاکید کرد: آن بازی که باید از بازیکنان ملی پوش ببینیم، تاکنون در لیگ محقق نشده است. اصولا باشگاه‌ها خوب کار می کنند اما به غیر از یکی دو نفر سایر بازیکنان تیم ملی کارایی لازم را ندارند. باید تلاش بیشتری از آن ها ببینیم. قطعا انگیزه لازم را در دور مقدماتی لیگ از بازیکنان شاخص لیگ ندیدیم. باید بازیکنان ملی پوش بدن خود را آماده نگهدارند. نباید ملی پوشان در ادامه لیگ آسیب ببینند زیرا ما شرایط خوبی نداریم. الان هفته ای دو مسابقه برای بازیکنان ملی سخت است. اگر استراحت خوبی داشته باشیم قطعا می توانیم در انتخابی موفق شویم.

[su_expand more_text="گروه رسانه‌های خبری" less_text="برگرفته از ایسنا" hide_less="yes" link_color="#ff000f" link_style="button" link_align="right" more_icon="icon: arrow-left"][/su_expand]

matin-urmia-week-16th-94-57