به گزارش آریاورزش، نسرین خزانی درباره نیم فصل لیگ برتر والیبال بانوان گفت: نظم لیگ شرایط خوبی داشت و ما در نیم فصل اول بازی‌های خوبی را شاهد بودیم اما تعداد تیم‌های لیگ کم است و همچنین در برنامه‌ریزی لیگ مشکلاتی وجود داشت. مثلا دو بازی پیاپی ما بدون فاصله برگزار شد در حالی که می‌توانست با یک روز استراحت میانش انجام شود. به همین دلیل بدون اینکه ریکاوری انجام دهیم بازی دوم را برگزار کردیم. به نظرم این شیوه کار اشتباهی است هر چند که تقریبان این شرایط برای همه بوده است.

خزانی درباره شرایط تیم خود نیز گفت: سایپا با توجه به بازیکنان جوان و با تجربه‌ای که در اختیار دارد پا به لیگ برتر گذاشت. بسیاری از بازیکنان ما برای نخستین بار در لیگ شرکت کردند. با این حال به مرور زمان و گذشت هفته‌ها شرایط تیم بهتر از قبل شد و بازیکنان به آمادگی خوبی رسیدند و برابر هر تیمی که به میدان رفتند نمایش خوبی داشتند. بازیکنان من حتی برابر والیبالیست‌هایی که تجربه ملی دارند و سال‌ها در لیگ برتر به میدان رفتند خوب بازی کردند.

[caption id="attachment_58034" align="aligncenter" width="400"]woman-gaz-saipa-9437 نسرین خزانی سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا[/caption]

سرمربی تیم سایپا تهران درباره جایگاه تیم خود در پایان نیم فصل اول لیگ، گفت: انتظار داشتم در دور رفت رقابت‌ها در جایگاه چهارم قرار بگیریم اما این اتفاق رخ نداد. ما یک دور با تمام تیم‌ها بازی کردیم و به احتمال زیاد در دور برگشت اشتباه‌ها کمتر می‌شود و می‌توانیم به آنچه که در ابتدا به دنبالش بودیم برسیم.

او با بیان اینکه بازیکنان زیادی خارج از لیگ هستند، گفت: تعداد تیم‌ها باید  بیشتر باشد به این دلیل که بازیکنان زیادی از لیگ بیرون ماندند و تیم ندارند. این در حالی است که بازیکنان جوان زیادی در والیبال بانوان هستند که در لیگ تیم ندارند. حتی اگر این بازیکنان در تیم‌های قوی حضور نداشته باشند بهتر از این است که کلا در اروپا نباشند. در این صورت بازیکنان در اردوهای پشت سر هم حضور دارند و اگر هم ببازند تجربه بازی‌هایشان افزایش می‌یابد. تیم من جزو معدود تیم‌هایی است که از بازیکنان جوان استفاده می‌کند و در کل کسی جرات ندارد که بازیکن جوان را به زمین بفرستد.

تصاویر مسابقه گاز تهران و سایپا در هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان

او در ادامه افزود: اگر تعداد تیم‌ها افزایش یابد و بازیکنان جوان هم در لیگ حاضر باشند اسپانسر هم رغبت می‌کند تا در ورزش بانوان سرمایه‌گذاری کند و دلش برای ورزش بانوان می‌سوزد. برخی اسپانسرها جرات نمی‌کنند در بخش بانوان تیم‌داری کنند و همه به دنبال این هستند که قهرمان شوند و اگر این اتفاق نیفتد سال بعد تیم نمی‌دهند اما این استدلال غلطی است و نباید این گونه باشد.

او در پایان گفت: هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و مشخص نیست در نیم فصل دوم چه اتفاقی رخ می‌دهد اما ما به دنبال چهارمی در لیگ برتر هستیم و اگر این اتفاق رخ بدهد ایده آل است.

تصاویر مسابقه والیبال بانوان سایپا تهران و شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال بانوان ۹۴

[su_expand more_text="گروه رسانه‌های خبری" less_text="برگرفته از خبرگزاری ایسنا" link_color="#ff000f" link_style="button" link_align="right" more_icon="icon: arrow-left"][/su_expand]