به گزارش آریاورزش، محمد ترکاشوند درباره دیدار این هفته تیم متین صالحین ورامین مقابل شهرداری ارومیه ، اظهار داشت: هفته گذشته تمرینات خوبی را سپری کردیم و به لطف پزشک تیم دو بازیکن مصدوم تیم را به شرایط مسابقه رسانده‌ایم. رحمان داوودی و پرویز پزشکی دو بازیکن تیم ما هستند که در دیدار هفته قبل در اختیار نداشتیم اما در این مسابقه از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.
وی درباره تیم شهرداری ارومیه،‌ حریف این هفته تیمش عنوان کرد: ارومیه تیم بسیار خوب و هماهنگی دارد و برای قهرمانی بسته شده است و قطعا با توجه به نتیجه‌ای که در بازی رفت رقم خورد برای انتقام به ورامین می‌آید و همین موضوع نوید یک بازی زیبا و تماشاگرپسند را می‌دهد.
تصاویر مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و متین ورامین در لیگ برتر والیبال ۹۴
ترکاشوند با اشاره به دیدار رفت تیم متین مقابل شهرداری ارومیه گفت: ما در آن دیدار بسیار کم اشتباه کار کردیم و در شرایط سخت که حضور تماشاگران پرشور ارومیه رقم زده بود، توانستیم در آن  دیدار به پیروزی برسیم. در این دیدار هم تلاش خواهیم کردیم با آنالیز کامل از حریف به میدان برویم و یک برد شیرین دیگر را رقم بزنیم.
محمد ترکاشوند سرمربی تیم والیبال متین ورامین هدف تیمش را بقا در جایگاه چهارمی جدول رده‌بندی عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم نتایج خوب خود در لیگ را ادامه دهیم و بتوانیم در رده چهارم باقی بمانیم هر چند در این بین نیم‌نگاهی هم به رتبه‌های بالاتر جدول هم خواهیم داشت. این را نباید فراموش کرد که رقابت‌های لیگ بسیار سخت شده است زیرا چند تیم هستند که کیفیت‌های یکسانی دارند و دیدارهای آن‌ها مقابل هم قابل پیش‌بینی نیست.
[caption id="attachment_58497" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و متین ورامین محمد ترکاشوند سرمربی تیم متین ورامین[/caption]
ترکاشوند درباره کاهش حواشی تیم متین نسبت به سال‌های قبلی حضورش در مسابقات لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: پیش از آغاز مسابقات یکی از مهم ترین مسائلی که به آن پرداختیم توجیه کردن لیدرهای تیم بود. از آن‌ها خواستیم بدون فحاشی و توهین به تیم‌های دیگر تنها تیم‌ها خود را تشویق کنند. از طرفی خوشبختانه بازیکنانی را در اختیار داریم که باتجربه هستند و از حواشی دوری می‌کنند.
ترکاشوند درباره مشکلات مالی این تیم که اخیرا صحبت‌هایی درباره آن مطرح شده بود، تصریح کرد: مسئولان تیم در روزهای اخیر به تمرینات تیم آمده‌اند و قول‌هایی به بازیکنان داده‌اند. ما به صحبت‌های آن‌ها ایمان داریم و امیدواریم مشکلات هر چه زودتر حل شود. از ابتدای فصل تا کنون تنها هفت یا هشت نفر از بازیکنان تیم دریافتی داشته‌اند، آنهم درصدهای خیلی کم از قراردادهایشان را دریافت کرده‌اند. با این حال قول‌هایی داده شده است که قطعا عملی خواهد شد.
[caption id="attachment_56732" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه متین ورامین در لیگ برتر والیبال ۹۴ تصاویر مسابقه متین ورامین در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]
[su_expand more_text="گروه رسانه‌های خبری" less_text="برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان" link_color="#ff000f" link_style="button" link_align="right" more_icon="icon: arrow-left"][/su_expand]