به گزارش آریاورزش ،  پوریا فیاضی در مصاحبه‌ای باصداوسیماگفت : پس از این‌که در بازی‌های دور رفت لیگ دچار مصدومیت شدم به علت تورم زیادی که زانویم داشت ابتدا پزشکان تشخیص دادند رباط صلیبی پاره کرده‌ام و باید چند عمل جراحی انجام دهم، اما خداراشکر با توجه به برنامه‌های فیزیوتراپی اورم پایم کمتر شد و پزشکان به این نتیجه رسیدند فقط رباط ACL پاره کرده‌ام و ۶ ماه پس از جراحی دوباره به میادین والیبال بازمی‌گردم.
وی گفت: با وجود این‌که امسال در والیبال روزهای خوب و درخشانی داشتم و در لیگ هم عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتم  مصدومیت کار دستم داد و به طور مقطعی خانه‌نشین شدم.
FIVB-URMIA-ARMAN-ardakan-94-35
دریافت کننده مصدوم تیم ملی والیبال کشورمان گفت: متاسفانه زمانی این مصدمیت اتفاق افتاد که خودم را برای المپیک آماده می‌کردم، در شرایط کنونی حتی به رقابت‌های انتخابی که اردیبهشت برگزار می‌شود نمی‌رسم با این وجود ناامید نیستم.
فیاضی افزود: با آسیب‌دیدگی‌ام کنار آمده‌ام و برای بازگشت به میادین والیبال لحظه‌شماری می‌کنم از نظر روحی شرایط خوبی دارم چون مصدومیت جزئی از ورزش است و تا فصل آینده باید خودم را به اوج برسانم.
وی با بیان اینکه با بررسی‌هایی که انجام دادم به زودی زیر نظر یکی از پزشکان ایرانی مورد عمل جراحی قرار خواهم گرفت گفت: هنوز برای کسب تجارب حرفه‌ای و سطح بالا در والیبال زمان دارم و باید برای آینده بهتر آماده شوم.
FIVB-URMIA-ARMAN-ardakan-94-36
سبک آرژانتینی‌ها به والیبال ایران می‌خورد
کاپیتان تیم ملی والیبال امید کشورمان در خصوص حضور رائول لوزانو به عنوان سرمربی در تیم ملی ایران گفت: شنیدم لوزانو یکی از مربیان منظم و سطح بالا والیبال جهان است، سبک کار آرژانتینی‌ها با والیبال ایران به واسطه حضور ولاسکو و سی‌چلو تا حدودی هماهنگ شده است.
فیاضی افزود: انتخاب سی‌چلو به عنوان دستیار لوزانو یکی از اقدامات حرفه‌ای فدراسیون بود چون خوآن به خوبی سطح کار بازیکنان ایران را می‌شناسد و نقاط ضعف والیبال‌مان را می‌داند.
[caption id="attachment_47884" align="aligncenter" width="800"]پوریا فیاضی پوریا فیاضی[/caption]