به گزارش آریاورزش،باوجود اینکه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برگزار شد و در پی آن خاطیان دیدار پیکان و بانک سرمایه توبیخ شدند اما داستان شکایت والریو ورمیلیو بازیکن خارجی تیم پیکان از مهدی مهدوی پابرجاست و این طور که شنیده می شود مهدوی باید راهی دادگاه شود تا از خود دفاع کند.

مهدی مهدوی بازیکن ملی پوش بانک سرمایه درباره دادگاهی شدنش گفت: من بی کس و کار نیستم و مطمئنا در دادگاه حرف های زیادی برای گفتن دارم. دادگاه رفتن چندان مهم نیست اما من نمی دانم چرا این وسط یک عده کاسه داغ تر از آش شده اند. یک عده منتظر بودند تا برعلیه من جوسازی کنند و با این اتفاقی که افتاد به هدف خود رسیدند. من نمی دانم چه هیزم تری به این ها فروخته ام که با من این کار را می کنند.فکر کنم جای پسرهای شان را در تیم ملی گرفته ام که آنها این گونه شمشیر را برای من از رو بسته اند.

[caption id="attachment_57336" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴ مهدی مهدوی بازیکن تیم بانک سرمایه[/caption]

مهدوی در ادامه گفت: از زمانی که ما با تیم ملی در مسابقات بودیم الکی برای ما حاشیه درست کردند که من با کواچ درگیر شده ام در صورتی که اصلا چنین چیزی نبود و من نمی دانم کدام آدم بی وجدانی چنین چیزی را مطرح کرده بود. من همیشه مطیع ترین بازیکن تیم ملی بودم و در بدترین شرایط هم سعی کردم فقط به تیمم کمک کنم. این همه اتفاقات سخت و بحرانی افتاد اما یک بار هم صدای من در نیامده است. الان هم که این جو را برعلیه من به راه انداخته اند. مطمئنا تیم ملی برای همه مهم است اما آنقدر ارزش ندارد که برایش بخواهند چنین کارهایی را کنند. سه چهار نفر هستند که می خواهم بروم با آنها صحبت کنم و بگویم که آقایان لطفا بی خیال من شوید. این درست نیست چون با کسی کاری ندارم و سرم توی کار خودم است هر کسی هر کاری دوست داشت با من بکند. یکسری انگار منتظر بودند تا این اتفاق بیفتد و از آب گل آلود ماهی بگیرند. باورتان نمی شود خیلی ها از این جریان خوشحال شده اند.

[caption id="attachment_58592" align="aligncenter" width="800"]جلسه کمیته انضباطی حواشی هفته سیزدهم لیگ برتر-بانک سرمایه جلسه کمیته انضباطی حواشی هفته سیزدهم لیگ برتر-بانک سرمایه[/caption]

وی ردباره حضورش در تیم ملی گفت: شاید این عده فکر می کنند جای آنها را در تیم ملی تنگ کرده ام اما باید بدانند که تیم ملی ارث پدری من نیست و این را جدی می گویم که هر زمان ببینم شرایط حضور در تیم ملی را ندارم خودم اولین کسی هستم که کنار می روم. هدف همه ما کمک است و فقط دنبال موفقیت تیم ملی هستیم.

او درباره اینکه چرا در این بازی کنترل خود را از دست داد گفت:من کلا آدم صبوری هستم اما در این بازی آنقدر فحش خوردیم که واقعا دیگر نتوانستیم بیشتر از این خودمان را کنترل کنیم. به هر حال ما هم آستانه صبری داریم. توهین های خیلی بدی می کرد. ما هم که از آهن نیستیم و معلوم است به ما برمی خورد.من خانواده ام را دوست دارم و اجازه نمی دهم به آنها توهین کنند. ورمیگلیو از ابتدای بازی حرکات زشتی می کرد که قابل گفتن نیست. بعد از آن وقتی به من و خانواده من که ایرانی است توهین می شود چه فرقی می کند این توهین به کل ایران است؟ او وقتی که به خودش اجازه می دهی یک ایرانی را مسخره و توهین کند یعنی کل ایرانی ها را مسخره کرده است.دفعه اول هم نیست که او این کار را می کند بارها از او این حرکات را دیده ایم اما کسی عکس العملی نشان نداده است.

تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴

مهدوی درباره اعتراض ملی پوشان به داوری ها هم گفت:کاملا مخالف این داستان هستم و تنها کسی که در زمین می تواند اعتراض کند و با داور صحبت کند کاپیتان تیم است. به نظرم وقتی کسی معترض می شود حتما داور باید با آن برخورد کند. در همین بازی با پیکان اگر داور با بازیکنان برخورد می کرد مطمئن باشید که اتفاقات پایانی نمی افتاد. ما خودمان می گوئیم آقا برخورد کنید اما برخورد نمی کنند بعد هم به والیبال انگ بازیکن سالاری می چسبانند. به هیچ عنوان نباید مراعات کرد و گفت چون ملی پوش است از کنار او باید گذشت. هر کس هر خطایی که می کند باید سزای آن را هم بکشد حالا با کارت است با اخراج است. اگر برخورد شود در آخر سر دودش به چشم ما نمی رود.

او درباره حمایت سعید معروف هم گفت: سعید هم چندین سال پیش دقیقا در همین موقعیت من قرار گرفته و الان خوب درک می کند از او ممنون هستم همیشه رفیق بسیار خوبی بوده است.اما عده ای هم به او انتقاد کرده اند که ادبیاتش درست نبوده که باید بگویم مطمئنا سعید خودش می داند از چه ادبیاتی استفاده کند. او حرف درستی زده است حالا به مذاق برخی خوش نیامده است من نمی دانم.

تصاویر مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و سایپا در لیگ برتر۹۴

بازیکن ملی پوش بانک سرمایه در پایان گفت:من به هیچ عنوان اتفاقات آخر بازی را تائید نمی کنم و همه می دانیم که اصلا زیبنده والیبال ما نیست اما هر آدمی هم گنجایشی دارد و در اوج هیجان و استرس بازی نمی شد بیشتر از آن خودمان را کنترل کنیم. اما امیدوارم برخی به دنبال این نباشد تا روی مغز لوزانو راه بروند. یک عده جو بی اخلاقی و بازیکن سالاری و از این حرف ها را راه انداخته اند تا تیم ملی را به حاشیه ببرند. اینها اصلا چشم ندارند موفقیت والیبال را ببینند چون از والیبال کنار گذاشه شده اند همه کار می کنند که این رشته را بدجلوه دهند این در حالی است که ما تا چند ماه دیگر باید برای رسیدن به المپیک بجنگیم و الان باید دربالاترین سطح فنی و روحی قرار داشته باشیم.

تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴

[su_animate type="fadeInUpBig" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه های خبری آریاورزش" gravity="w"] برگرفته از کاپ [/tooltip][/su_animate]