به گزارش آریاورزش، ووکاس ژیگادو درمورد پیروزی ۳ بر صفر برابر سایپا در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بازی سختی بود، به خصوص اینکه با بازیکنان جوان بازی می‌کردیم، اما کل تیم می‌جنگید که امتیاز بگیرد. من خیلی خوشحالم که توانستیم چنین بازی خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

ژیگادو با اشاره به حاشیه‌های ایجاد شده در بازی تیم‌های بانک سرمایه و پیکان که منجر به محرومیت چند بازیکن شد، خاطرنشان کرد: مانده‌ام که چگونه توضیح بدهم؛ من می‌دانم چه اتفاقاتی در بازی با پیکان و برای ۴ بازیکن ما (مهدوی، موسوی، مباشری و محمودی) رخ داد. ما بخاطر تماشاگران و فدراسیون والیبال تلاش کردیم که کارگروهی انجام دهیم و برنده شویم. به عقیده من والیبال در ایران یک جنگ است.

[caption id="attachment_59388" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و سایپا در هفته ۱۵ لیگ برتر ۹۴ ژیگادو پاسور بانک سرمایه در لیگ برتر ۹۴[/caption]

ژیگادو پاسور لهستانی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: برای من سخت است که بخواهم برخی موارد را تحمل کنم. روز گذشته با تلویزیون لهستان مصاحبه کردم؛ آنها سوالاتی از من پرسیدند و نظرم را درمورد والیبال و کشور ایران جویا شدند. من حضور در ایران را پذیرفته‌ام و با شرایط این کشور آشنا شده‌ام. می‌دانم ایران چه کشور خوبی است و چه مردم خوبی دارد.

ژیگادو با بیان اینکه بازیکنان ایران عالی هستند، ادامه داد: واقعاً از زمان حضورم در ایران خوشحال هستم. در جریان بازی‌ها هیچ مشکلی ندیدم فقط گاهی مشکلاتی از طرف داور و تماشاگران رخ می‌دهد که چندان مهم نیست. من هیچ وقت درجریان بازی با حاشیه‌ها نمی‌جنگم و خودم را مجبور نمی‌کنم که با این اتفاقات مقابله کنم.

تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و سایپا در هفته ۱۵ لیگ برتر ۹۴

وی درمورد رفتارهای ورمیلیو، پاسور ایتالیایی تیم والیبال پیکان تصریح کرد: من بازیکن یک ملی بودم ومی‌دانم که چه وظایفی دارم و چه کارهایی باید انجام دهم. بازیکنان به آنچه که در زمین اتفاق می‌افتد و آنچه که وظایف‌شان است واقف هستند. هر مسابقه داور دارد و داور است که بازی را تحت کنترل می‌گیرد. ورمیلیو رفتار غیرقابل تحملی از خود نشان می‌دهد. نباید فراموش کنیم که ما نماینده یک کشور در ایران هستیم، بازی من را بسیاری از مسئولان لهستانی که در ایران حضور دارند می‌بینند و به همین دلیل باید نسبت به رفتارم کنترل داشته باشم.

پاسور لهستانی تیم والیبال بانک سرمایه خاطرنشان کرد: من هر روز بسیار سخت کار می‌کنم و این برنامه روزانه من است. دلم نمی‌خواهد آن چیزی که برنامه روزانه من است را برای شما ترسیم کنم. به هر حال ممکن است بخاطر مسائل داوری تیم یا تیم‌هایی لطمه ببینند و این مسئله ای است که فدراسیون والیبال ایران باید به آن بیشتر توجه کند، چراکه این امر برای بازیکنان ملی‌پوش ایران اهمیت زیادی دارد چون در مسابقات انتخابی المپیک باید منطبق با سیستم رایج مسابقات بازی کنند.

ژیگادلو با ضرورت استفاده از سیستم ویدئو چک اشاره کرد و گفت: بازیکنان باید درک کنند که چطور از سیستم رایج در مسابقات بین‌المللی خوب استفاده و بهره برداری کنند. من اینجا از فدراسیون والیبال ایران خواهش می‌کنم که توجه بیشتری به موضوع ویدئوچک داشته باشد چون واقعاً این موضوع برای بازیکنان ایرانی مهم است و روی سرعت بازی اثر می‌گذارد.

تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و سایپا در هفته ۱۵ لیگ برتر ۹۴

[su_animate type="fadeInUpBig" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه های خبری آریاورزش" gravity="w"] برگرفته از فارس [/tooltip][/su_animate]