خانم احمدی مربی تیم دانشگاه آزاد در خصوص شکست تیمش در دیدار روز گذشته  مقابل تیم گاز تهران به خبرنگار آریاورزش گفت:

ما فکر میکردیم که صد در صد بازی را ۰-۳ میبریم. ولی متاسفانه نمی دانم چه اتفاقی برای بچه ها افتاد که تن به شکست دادند.

بازی را با قدرت آغاز کردیم و ست اول را بردیم  از ست دوم به بعد بازی کمی سخت تر شد اما ما موفق شدیم تا پایان این ست پیروز باشیم و از همان زمان بچه های ما بازی را تمام شده تصور کردند و خود را پیروز میدان می دانستند.

[caption id="attachment_59752" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال دانشگاه آزاد و گاز تهران، لیگ برتر بانوان۹۴ اورانوس احمدی مربی تیم دانشگاه آزاد[/caption]

در اوایل بازی در حمله، دفاع و توپ گیری خیلی عالی عمل کردیم  و تقریبا بدون اشتباه بودیم ولی متاسفانه از یک جایی به بعد دفاع ما دچار مشکل شد و در سرویس هم ضعیف عمل کردیم.

با اینکه خیلی تلاش کردیم که بازیکنان را در یک سطح روحی ثابت نگه داریم ولی موفق نشدیم. خوشبختانه امسال تیم ما از مشاور استفاده میکند. در سالهای گذشته یک چنین امکانی را نداشتیم. سعی میکنیم که از نظر روانی بازیکنان را بیشتر حمایت کنیم. در نیم فصل دوم قصدمان این است که روحیه بچه ها را برای رسیدن به قهرمانی  تقویت کنیم.

مصاحبه از مرضیه راد

[caption id="attachment_59735" align="aligncenter" width="400"]تصاویر مسابقه والیبال دانشگاه آزاد و گاز تهران، لیگ برتر بانوان۹۴ تصاویر مسابقه والیبال دانشگاه آزاد و گاز تهران، لیگ برتر بانوان۹۴[/caption]