یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، در آخرین دیدار هفته پایانی لیگ برتر والیبال بانوان، دو تیم دانشگاه آزاد و گاز تهران به مصاف هم رفتند که تیم گاز توانست ۲ امتیاز این دیدار تماشایی را از آنِ خود کند و عنوان قهرمانی نیم فصل را به خود اختصاص دهد.

خانم سیما صدیقی سرمربی تیم گاز تهران در خصوص دیدار حساس و تماشایی دانشگاه آزاد و بانوان گاز تهران در گفتگو با خبرنگار آریاورزش گفت:

عملکرد تیم گاز را در این بازی  چگونه دیدید؟

در ابتدا بازی را خیلی بد شروع کردیم و بچه ها  در دو گیم اول اصلا خوب کار نکردند ولی خوشبختانه توانستند خودشان را پیدا کنند و به بازی برگردند و واقعا قدرت و توانایی خودشان را ثابت کنند.

[caption id="attachment_59770" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال دانشگاه آزاد و گاز تهران، لیگ برتر بانوان۹۴ تصاویر مسابقه والیبال دانشگاه آزاد و گاز تهران، لیگ برتر بانوان۹۴[/caption]

اما در ست دوم ما ۳ پوئن جلو بودیم که متاسفانه چند اشتباه فردی در امتیازات پایانی این ست باعث شد ما این ست را واگذار کنیم. وگرنه ما  این بازی را ۱-۳ برده بودیم.

به چه نحوی توانستید بچه ها رو به بازی برگردانید و نبض بازی را در دست بگیرید؟

خوشبختانه بچه ها در حال حاضر هم روی فرم هستند و هم اینکه از لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی به سر می برند و انگیزه و علاقه بسیار بالای برای پیروزی دارند.

برنامه خانم صدیقی برای نیم فصل دوم چیست؟

قاعدتا باید این روند را حفظ کنیم و با توجه به شناختی که از همه تیم ها داریم برای مسابقات بعدی برنامه  و طرح و نقشه هایمان را تنظیم کنیم. بیشتر قصد داریم روی مسائل و مشکلاتی که در نیم فصل داشتیم کار کنیم و آنها را برطرف کنیم.

[caption id="attachment_59743" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال دانشگاه آزاد و گاز تهران، لیگ برتر بانوان۹۴ سیما صدیقی سرمربی تیم گاز تهران[/caption] مصاحبه از مرضیه راد