یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

 مهسا صابری در گفتگو با خبرنگار آریاورزش در خصوص پیروزی تیمش در مقابل دانشگاه آزاد (قهرمان فصل گذشته ) گفت:

خدا را شکر تیم ما از بازیکنان جوان و باتجربه ای تشکیل شده است. بازیکنان جوان ما  به اندازه کافی در تیم ملی بازی کرده اند و اینقدر تجربه دارند که با شکست در دو گیم بدانند که بازی هنوز تمام  نشده است.

صابری در ادامه افزود اینقدر استرس بازی بالا بود که ما در دو ست نخست با اینکه نهایت تلاشمان را کردیم تا یک  بازی ایده آل ارائه دهیم اما بسیار هیجان زده بازی کردیم و این دو ست را واگذار کردیم. اما لطف خدا شامل حالمان شد و توانستیم هم در ست سوم و هم چهارم پیروز این دیدار تماشایی باشیم.

[caption id="attachment_59777" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال دانشگاه آزاد و گاز تهران، لیگ برتر بانوان۹۴ مهسا صابری بازیکن تیم گاز تهران در لیگ برتر بانوان۹۴[/caption]

اما این ست پنجم  بود که موفق شدیم بازی واقعی خودمان را به نمایش بگذاریم و خدا را شاکرم که بردیم و قهرمان نیم فصل شدیم.

صابری عنوان کرد: کار ما در  نیم فصل دوم ساده تر خواهد بود چون نیم فصل اول را با  پیروزی تمام کردیم. در این دوره از رقابتها موفق شدیم بدون هیچ باختی با کسب امتیاز همه بازیها نیم فصل را به اتمام برسانیم و از این به بعد تمام فکر خودمان را برای رسیدن به مسابقات جام باشگاه های آسیا متمرکز میکنیم.

مصاحبه از مرضیه راد

[caption id="attachment_59780" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال دانشگاه آزاد و گاز تهران، لیگ برتر بانوان۹۴ تصاویر مسابقه والیبال دانشگاه آزاد و گاز تهران، لیگ برتر بانوان۹۴[/caption]