یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، خانم فرنوش شیخی کاپیتان تیم گاز تهران پس از قهرمانی نیم فصل این دوره از رقابتهای لیگ برتر والیبال بانوان به خبرنگار آریاورزش گفت:

متاسفانه ما بازی را خیلی بد شروع کردیم. با اینکه دانشگاه آزاد را آنالیز کرده بودیم و منتظر یک سبک بازی دیگر از شاگردان خانم هاشمی بودیم ولی غافلگیر شدیم و  آنها به شیوه جدیدی بازی کردند.

فکر می کنید چه عاملی باعث شد در اوایل بازی عملکرد خوبی نداشته باشید

شرایط سالن دانشگاه آزاد برای ما تازگی داشت چون  در ارتفاعات واقع شده بود و تیم ما تاکنون در چنین سالنی نه تمرین کرده بود و نه بازی. گیم اول فشار هوا بقدری زیاد بود که اصلا بچه ها نمی توانستند بدرستی نفس بکشند. ست دوم هم با ترس از شکستی که بخاطر ست نخست به بچه ها غالب شده بود بازی کردیم و متأسفانه این ست را هم واگذار کردیم. ولی از ست سوم به بعد چون دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتیم مجبور بودیم که همه تلاشمان را بکنیم و خدا را شکر توانستیم برنده شویم.

[caption id="attachment_59715" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال دانشگاه آزاد و گاز تهران، لیگ برتر بانوان۹۴ قرنوش شیخی کاپیتان تیم گاز تهران[/caption]

از عملکرد خودتان در این دیدار راضی بودید.

دوست داشتیم که سه امتیاز بازی را بگیریم و البته توانایی آن را هم داشتیم  ولی از نظر من ایرادی ندارد چون در هر صورت در خانه حریف بودیم ولی قصد داریم انشالله در دور برگشت و در شرایط میزبانی جبران کنیم.

خدا را شکر ما قهرمان نیم فصل شدیم و پوئن مثبت ما برای نیم فصل دوم این است که همه بازی ها را در  خانه برگزار می کنیم و از امتیاز میزبانی برخورداریم و چون دیگر لازم نیست برای مسابقات بعدی به سفر برویم مطمئنا بازی ها برایمان خیلی ساده تر خواهند بود. انشالله که همینگونه ادامه دهیم  و قهرمان این فصل باشیم.

داوری این دیدار را چگونه ارزیابی می کنید؟

این نکته را باید در مورد داوری اینگونه دیدارها یادآور شوم که چون سطح این بازی خیلی بالا بود، به خاطر همین نه تنها ما، بلکه تیم دانشگاه آزاد هم به داوری اعتراض داشتند. همیشه وقتی دو تیم در یک سطح با هم بازی میکنند این اتفاقات رخ خواهد داد، بازی مقابل ذوب آهن هم همین اتفاق افتاد، خب بالاخره تماشاچیان زیاد هستند فشار و هیجان  بازی بسیار بالاست و این امکان وجود دارد که  داور هم اشتباه کند. ولی  نباید اینگونه تصور شود   که با این نتیجه کسی به داوری باخته یا با کمک داوری پیروز شده است.

مصاحبه از مرضیه راد

[caption id="attachment_59758" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال دانشگاه آزاد و گاز تهران، لیگ برتر بانوان۹۴ تصاویر مسابقه والیبال دانشگاه آزاد و گاز تهران، لیگ برتر بانوان۹۴[/caption]