سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه مدعی شد که پیکانی ها در نیم فصل به دنبال مهدی مهدوی بودند تا با او برای نیم فصل دم قرارداد ببندند!

به گزارشآریاورزش، مصطفی کارخانه  سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه اگرچه قبلا گفته بود که به حکم کمیته انضباطی اعتراض دارد اما حالا نمی خواهد مستقیم چنین چیزی را بگوید. اما او امیدوار است که عدالت رعایت شده باشد! صحبت های مربی باتجربه بانک سرمایه را در زیر می خوانید.

آقای کارخانه بالاخره شما به رای کمیته انضباطی اعتراض کردید یا نه؟

ببینید ما قصد داشتیم اعتراض کنیم اما به ما گفته شد که اول باید ۵ میلیون پول بدهیم و بعد از آن هم تا دو هفته جواب رسیدگی به اعتراض مان طول می کشد برای همین هم از شکایت منصرف شدیم چون تا دو هفته دیگر دو جلسه محرومیت بازیکنان تمام می شود و دیگر چه کاری است که بخواهیم اعتراض کنیم.

چون بچه ها گفته بودند که اعتراض کردید پس اصلا این کار را انجام نداده اید؟!

چرا ما نامه اعتراض مان را نوشتیم الان هم در دقتر آقای داورزنی هست ولی وقتی دیدیم زمان می برد و باید پول هم بدهیم منصرف شدیم اگر الان رسیدگی می کردند و جواب می دادند فایده داشت اما تا دو هفته دیگر برای ما فایده ای ندارد.

[caption id="attachment_57350" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴ مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه[/caption]

حالا نظرتان راجب حکم ها چیست؟

من برای کمیته انضباطی احترام قائل هستم و فقط در این باره یک جمله می توانم بگویم و آن هم این است که امیدوارم عدالت رعایت شده باشد! این تنها حرفی است که می توانم بزنم.

اما بازیکنان شما هم وقتی بازی را برده بودند نباید کمی هوشیارتر رفتار می کردند و وارد این حواشی نمی شدند؟

منم دقیقا نظر شما را دارم. وقتی ما با اقتدار این تیم را شکست داده ایم و سه امتیاز بازی را گرفتیم دیگر چرا باید وارد تنش و حاشیه شویم؟ ما در دو بازی رفت و برگشت ۶ امتیاز کامل از جدی ترین رقیب مان گرفتیم همین برای ما بس بود و باید بازیکنان کمی هوشیارتر رفتار می کردند و به هر حال درسی شد برای آنها تا در آینده دیگر وارد این حواشی نشوند.

در چنین شرایطی و بدون سه بازیکن اصلی رقابت کردن برای تان سخت نمی شود؟

مگر می شود سخت نشود؟ اما من به عنوان کسی که گرمی و سردی روزگار را چشیده است نمی توانم از خودم ضعف نشان دهم چون بازیکنانم به من نگاه می کنند برای همین هم تلاش مان را می کنیم تا جای خالی آنها را پر کنیم. امروز از پس سایپا برآئیم بازی بعدی مان با زاهدان است که انشاله مشکلی پیش نخواهد آمد.

تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴

نظرتان راجب شکایت ورمیگلیو از مهدی مهدوی چیست؟ از بازیکن تان در دادگاه حمایت می کنید؟

مشخص است که حمایت می کنیم ما از طریق وکیل بانک سرمایه پیگیر کارهای مهدی هستیم. یک بازیکن خارجی به ایران آمده و توی مملکت خودمان به ما توهین و فحاشی می کند آیا درست است که از او حمایت کنیم؟ مهدوی سمبل اخلاق والیبال ایران است و این بازیکن بدترین حرف ها را به او زده است بعد باید از کدام آنها حمایت شود؟ کسانی که خارجی پسند هستند از ورمیلیو حمایت می کنند وگرنه کارت زرد و قرمز را ابتدای بازی پیکانی ها گرفتند آنها تنش و حواشی را شروع کردند و بعد چوبش را ما باید بخوریم؟ این بازیکن با سعید معروف چه ها که نکرد الان هم در نیم فصل کلی با بازیکنان خودشان درگیر بوده و می خواستند قراردادش را کنسل کنند حتی در نیم فصل با خود مهدی مهدوی صحبت کردند تا او را به پیکان ببرند که واقعا جای تاسف دارد و نمی دانم بیشتر از این چه باید بگویم. فقط باز هم امیدوارم که عدالت برقرار شده باشد.

PEYKAN-SARMAYE-44

[su_animate type="fadeInUpBig" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه های خبری آریاورزش" gravity="w"] برگرفته از کاپ [/tooltip][/su_animate]